نماینده حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی از پذیرش کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری توسط وی خبر داد و گفت: برنامه‌های ایشان بزودی اعلام خواهد شد.

برنامه‌های حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی بزودی اعلام خواهد شد

  به گزارش «قدس آنلاین»، حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی، صولت مرتضوی را به عنوان نماینده خود به دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فرستاد.

مرتضوی اظهار داشت: آقای رئیسی از اینکه از ایشان دعوت به عمل آمد تا داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را بپذیرد سپاسگزاری کرد. 

نماینده حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی ادامه داد: همه شما هم شناسنامه و هم کارنامه آقای رئیسی را از بنده بهتر می‌دانید و انشاءالله در آینده‌ای نزدیک برنامه ایشان به سمع و نظر همگان خواهد رسید اما نظر به مراجعات مکرر و درخواست‌های متعدد با اقدامی که ایشان دیروز  انجام داده و از هیات مرکزی نظارت بر انتخابات استعفا داد، رسما پذیرش داوطلبی خود را ابلاغ کرد.

وی با تاکید بر اینکه حضور حجت‌الاسلام و المسلمینرئیسی در انتخابات جدی است افزود: امیدواریم با قوت و قدرت در این عرصه با حمایت همه جانبه شما این نقش‌آفرینی صورت بگیرد.

مرتضوی در پایان سخنان خود متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمینرئیسی خطاب به اعضای مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را قرائت کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.