ساری- جایزه بزرگ جشنواره بین المللی فیلم «نهج» به فیلم «نشانه ها» به کارگردانی یاسر طالبی و تهیه کنندگی میترا روحی منش، محصول شبکه مازندران اهدا شد.

جایزه جشنواره بین المللی فیلم «نهج» به فیلمساز مازندرانی رسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز طبرستان، در آیین اختتامیه این جشنواره که در سالن همایشهای مدینة الحسین شهر کربلا برگزار گردید، هیئت داروان جایزه اول جشنواره ( جایزه بزرگ جشنواره) را به فیلم نشانه ها اهدا کردند.

جشنواره بین‌المللی فیلم و مستند «نهج» توسط شبکه تلویزیونی «کربلا» وابسته به آستان مقدس سیدالشهدا (ع) از ۱۲ الی ۱۶ فروروین در کربلای معلا برگزار ‌شد.

نشانه ها داستان پدر و دختریست که رابطه ای معنوی با درختان جنگل برقرار کرده اند، آنها نادیدنی هایی را می بینند که از آزردگی طبیعت می گویند.

فیلم‌های حاضر در این جشنواره از سی کشور جهان و در دو عرصه «اندیشه حسینی وحقوق بشر» و «درستکاری و امانتداری در خدمت به مردم» شرکت کردند.

محمد حسین مسیح پور دستیار کارگردان به نمایندگی از فیلم نشانه ها جایزه اصلی جشنواره را دریافت کرد.

این جشنواره در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد و نخستین دوره آن در ۹۳ برگزار و نگاه جشنواره به سینما به گونه ای است که پیام آور و حامل رسالتی انسانی است که وظیفه ی آن بنای زندگی انسانها بر اساس کرامت و خوشبختی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.