رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: راهی که انتخاب کردیم برای خداست و هدفی جز اصلاح امور و مصلحت نظام نداریم.

هدفی جز اصلاح امور و خدمت به نظام نداریم

  به گزارش «قدس آنلاین»،  حجت الاسلام محمدحسن رحیمیان رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز در دومین نشست مجمع عمومی جبهه مردمی ضمن خیر مقدم به اعضای شورای شهرستان‌ها و استان‌ها و نمایندگان اقشار مردمی گفت: همه کسانی که در اینجا گرد هم آمدند در محضر خدا و پیشگاه امام زمان (عج) و در جوار مرقد ملکوتی امام راحل با الهام از مکتب امام حسین (ع) و راه عاشورا، راه خود را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه ما هدفی جز اصلاح امور و خدمت به نظام و انقلاب اسلامی نداریم، افزود: گواهی می‌دهیم راهی که انتخاب می‌کنیم برای خدا باشد و هدفی جز مصلحت مردم و نظام اسلامی در آن نباشد. گواهی می‌دهیم کسانی که برای این مسئولیت خطیر نامزد می‌شوند، هدفی جز مصلحت مردم و نظام ندارند.

وی ادامه داد: همه میثاق‌نامه جبهه مردمی را امضا کردند و فرآیند کار را قبول دارند که تا رسیدن به نتیجه مطلب، پایبند باشند.

عضو هیئت موسس جبهه مردمی گفت: در این مقطع حساس تاریخ همه عزیزان بخصوص نمایندگان اقشار تلاش خواهند کرد که همه علاقمندان و دغدغه‌مندان نظام، هدف خود را رفع گرفتاری‌های مردم قرار داده و زیر یک چتر واحد قرار گیرند.

رحیمیان تصریح کرد: امیدواریم از بین ۱۰ نفری که بعضاً در این نشست حضور خواهند داشت یا به دلایلی که بعداً عرض می‌کنیم، حضور نخواهند داشت اما سازوکار را قبول کردند؛ برای رسیدن به گزینه واحد گام برداشته شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.