سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی مبارزه با توهین به داور، تیم حریف و بازیکنان خودی را برای خود وظیفه می‌داند.

ماموریت مایلی‌کهن در فوتبال ایران؛ مبارزه با توهین به داور، تیم حریف و بازیکنان خودی

به گزارش قدس آنلاین، محمد مایلی‎کهن پس از پیروزی تیمش برابر خیبر خرم آباد در لیگ دسته اول، در جمع خبرنگاران با اشاره به زمانی که هدایت گهر دورود را به عهده داشت، گفت: خاطرات فوق‎العاده خوشی از استان لرستان دارم و هواداران در حین بازی خیبر- ملوان نیز بارها بنده را مورد لطف خودشان قرار دادند.

وی درباره برتری یک بر صفر ملوان برابر خیبر اظهار کرد: باید به آقای حق‎دوست سرمربی خیبر خسته نباشید بگویم، چراکه تیم خوبی دارد. خیبری‎ها فوق‎العاده ما را تحت فشار قرار دادند و نیمه دوم خوش‎شانس بودیم که گل تساوی را دریافت نکردیم.

مایلی‎کهن تأکید کرد: شک ندارم خیبر با این بازی که انجام می‎دهد در لیگ دسته اول خواهد ماند. داشتن چین تیمی حق طبیعی مردم شریف لرستان است.

وی در پاسخ به پرسشی که چرا بازیکن‎های تیم ملوان در دقایقی وقت تلف می‎کردند؟ گفت: به دنبال این نیستیم که به هر طریقی ببریم و مخالف این‎گونه کارها هستیم. اگر پای ایمان صادقی دروازه‎بان ما را ببینید خواهید دید که از عمد وقت تلف نکرده و اگر باز فکر می‎کنید که بازیکن‎های ما چنین کاری را انجام داده‎اند، معذرت می‎خواهم.

سرمربی ملوان افزود: یکی از کارهایی که انجام می‎دهم و از این قضیه به خودم خیلی فشار آمده؛ مبارزه با اهانت و توهین به داور، تیم حریف و بازیکن‎های خودی است و این راه را ادامه خواهم داد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.