وزیر کشور گفت: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تنها راهکار اصلی دولت برای خارج نمودن استان کرمانشاه از وضعیت رکود و بحران بیکاری است.

حل مشکلات بیکاری در کرمانشاه تنها با اجرای اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز در جمع خبرنگاران استان کرمانشاه اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارش آمار ایران، متاسفانه کرمانشاه اکنون بالاترین نرخ بیکاری را دارد و این موضوع در این 20 سال اخیر گریبان‌گیر این استان بوده است.

 وزیر کشور اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را تنها راهکار اصلی دولت برای خارج نمودن استان کرمانشاه از این وضعیت بحرانی بیکاری و رکود اقتصادی دانست و گفت: اکنون محوریت اصلی فعالیت همه مسئولان دولتی باید موضوع اقتصاد مقاومتی باشد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه وضعیت بیکاری در استان اکنون وضعیت بسیار نامطلوبی است، بیان کرد: در جلسه شورای اداری امروز گروهی را مأمور خواهم کرد که بحث بیکاری در استان کرمانشاه را مورد تحلیل دقیق علمی قرار دهند و در این رابطه چاره‌جویی اساسی شود.

وی با اشاره به اینکه همه قوای سه گانه کشور باید همت خود را صرف مبارزه با پدیده قاچاق کالا کنند، اظهار کرد: متاسفانه بخش عمده‌ای از کالاهای قاچاق از طریق مبادی ورودی کشور و گمرکها وارد می‌شود.

وزیر کشور افزود: در این راستا دولت باید توجه ویژه‌ای به وضعیت کوله‌بران و بازارچه‌های رسمی کشور داشته باشد.

وی امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود کثرت و تنوع قومیت‌ها را از نقاط قوت نظام اسلامی دانست و گفت: این موضوع مایه دلگرمی دوستان و هراس دشمنان می‌شود و یکی از راهکارهای اساسی دشمنان برای ضربه زدن به نظام ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.