بیرجند- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردوس گفت: شب شعر رضوی هفتم اردیبهشت ماه ٩٦ در شهرستان فردوس برگزار می شود .

«فردوس» میزبان شب شعر رضوی می شود

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، کاظم ایمان طلب ظهر پنج شنبه در مراسم برنامه ریزی این شب شعراظهار داشت: مراسم شب شعر رضوی هفتم اردیبهشت ماه ٩٦ در مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان برگزار می شود.

وی از علاقه مندان خواست آثار خود را در صورت تمایل برای شرکت در مراسم شعر خوانی تا تاریخ دوم اردیبهشت ماه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردوس ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردوس افزود: مراسم شب شعر رضوی از سری برنامه های ملی شعر رضوی جوانه ها است که با حضور شعرای مطرح شهرستان های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه برگزار خواهد شد.

ایمان طلب به قوانین حضور در شب شعر اشاره کرد و ادامه داد: حضور برای کلیه شعرا در تمامی سنین آزاد است و قالب شعر باید کلاسیک و نو و اشعار تولیدی نیز  صرفا برای گروه سنی الف و ب (کودک و نوجوان) باید باشد.

وی  گفت: در بخش ویژه باید شعرا به تولید آثاری بپردازند که محتوا و مضمون آثار حول محور کرامت انسانی با الهام از آموزه های رضوی، اهل بیت علیهم السلام و قرآن کریم باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردوس افزود: برای تولید اثر در زمینه کرامت انسانی ضروت دارد صاحب اثر مستند حدیثی یا روایی یا قرآنی آموزه را مورد نظر قرار دهد.

جشنواره ملی شعر رضوی جوانه ها در راستای پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) مردادماه سال جاری در خراسان جنوبی برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.