نیروهای سوری توانستند دو خودروی حامل عناصر تروریستی را در محور الزویقات و نزدیکی شهرک کبانی شناسایی و با استفاده از موشک حرارتی این دو خودرو را منهدم کنند.

عملیات گسترده تروریستها در شمال شرق لاذقیه؛ انهدام دو خودرو حامل عناصر تروریستی در حومه شهرک کبانی +نقشه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مشرق، عناصر تروریستی پس از شکست سنگین در شمال استان حماه این بار آتش بس را در شمال شرق استان لاذقیه شکستند و مواضع نیروهای ارتش سوریه را به شدت هدف قرار دادند.

یک منبع میدانی در شمال شرق استان لاذقیه در گفت و گو با مشرق اعلام کرد: صدها تن از عناصر تروریستی برای کاهش فشار به همقطاری هایشان در شمال استان حماه، از ساعتی قبل عملیات وسیعی را در حومه شهرک های راهبردی کبانی و کنسبا آغاز کرده اند.

وی  به اهداف تروریست ها در این عملیات اشاره کرد و گفت: صدها تن از عناصر تروریستی چچنی، ازبک، قفقازی و ترکستانی تلاش می کنند در این عملیات شهرک های کنسبا را به اشغال خود درآورند.

این منبع میدانی از اشراف کامل نیروهای سوری به منطقه خبر داد و افزود: دقایقی قبل نیروهای سوری توانستند دو خودروی حامل عناصر تروریستی را در محور الزویقات و نزدیکی شهرک کبانی شناسایی و با استفاده از موشک حرارتی منهدم کنند؛ در این عملیات دهها تن از تروریست ها کشته شده اند.

وی تصریح کرد: همزمان تروریست های مستقر در حومه شمالی شهرک راهبردی کنسبا حملات خمپاره ای شدیدی را علیه مواضع نیروهای سوری در این شهرک و مناطق حومه انجام دادند. این منبع میدانی افزود: به نظر می رسد این حملات مقدمه ای برای آغاز عملیات زمینی تروریست ها برای اشغال این شهرک است.

نیروهای سوری در منطقه تا کنون بخوبی توانسته اند تحرکات تروریست ها را رصد و حملات آنان را خنثی کنند. نیروهای  سوری همچنین خود را برای انهدام و هدف قرار دادن خودروهای انتحاری تروریست ها آماده می کنند.

منابع میدانی در شمال شرق استان لاذقیه به مشرق اعلام کردند تعداد تروریست ها در این محور بسیار بالا اما ارتش برای دفع حمات آماده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.