تایباد-امام جمعه تایباد با تبریک سیزدهم رجب سالروز ولادت با سعادت امام علی گفت: بعد از پیامبر شخصیتی به زهد، تقوی، شجاعت وایمان علی (ع) کسی نیست.

اعتکاف برای خودسازی است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام مرتضی محدثی در خطبه های نماز جمعه این هفته و درمحل مسجد جامع امام صادق  با اشاره به شروع ایام اعتکاف از سیزدهم رجب سالروز ولادت با سعادت امام علی در شهرستان تایباد به بیان ثواب اعتکاف از دیدگاه قرآن و پیامبر وائمه اطهار پرداخت و گفت: اعتکاف و مراسم اعتکاف برای خودسازی معنوی و دوری از دنیا و نزدیکی به خداوند متعال است.

وی اظهارداشت: یکی از راههای مبارزه با هجمه های فرهنگی دشمن همین اعتکاف ومراسم معنوی آن است زیرا در این مراسم معنوی انسان درس خداشناسی ونزدیکی به معبود بی همتا را تمرین می کند.

خطیب موقت نماز جمعه شهرستان تایباد به سالروز ولادت با سعادت حضرت امام محمد تقی پرداخت وعنوان کرد: زندگی سراسر نور پیامیر وخاندان پاکش همه مارا به زندگی اسلامی وتامین سعادت دنیا واخرت رهنمون می سازد وباید از دریای بیکران علم، زهد وتقوی ائمه اطهار توشه برداریم زیرا چراغ راه خوشبختی وسعادت ما در دنیا واخرت است.

وی به بیان سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری در پانزدهم ماه رجب پرداخت وگفت: هر وقت که اسم حضرت زینب برده می شود همه ما به یاد رشادتها و پایداریها و صبوریهای حضرت زینب کبری در واقعه کربلا می افتیم ،زنان ودختران وبانوان مسلمان باید زندگی وروش ومنش حضرت زینب کبری را در همه عرصه های زندگی الگوی خود قرار دهند.

امام جمعه موقت شهرستان تایبادیکی از نیازهای اساسی دنیای اسلام را وحدت برشمرد وافزود: یکی از ترفندها وتوطئه دشمنان اسلام ایجاد اختلاف بین صفوف بهم فشرده مسلمانان است که باید حواس همه در مقابل این توطئه جمع باشد وهوشیار باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.