کرمان- امام جمعه کرمان اظهار داشت: حملات شب گذشته توسط آمریکایی ها به خوبی نشان داد که آمریکایی ها همدست تروریست ها بوده و حقوق بشر یک تبلیغ پوچ است.

سران عرب در خواب غفلت/آمریکا حامی تروریست هاست

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیدیحیی جعفری با اشاره به اینکه دخالت آمریکا در امور سوریه به نفع تروریست‌ها است افزود: ای کاش سران عرب با فهم و درک بهتری نسبت به مسائل روز تفکر می‌کردند.

وی ادامه داد: افرادی که اندک اطلاعی از مسائل سیاسی دنیا داشته باشند متوجه می‌شوند که آمریکا به دنبال منافع خودش در دنیا است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: امام خمینی‌(ره) در مورد قطع ارتباط سیاسی ایران با آمریکا بارها در سخنرانی‌های خود فرمودند که آمریکا نه تنها دشمن ایران، بلکه دشمن تمام بشریت است و امروز مداخلات آمریکا و غربی‌ها در امور سایر کشورهای دنیا این موضوع را نشان می‌دهد.

آیت‌الله جعفری با اشاره به نشست اخیر سران عرب و نظرات آنها راجع به جمهوری اسلامی ایران گفت: سران عرب در آخرین نشست خود گفته‌اند که باید علیه ایران متحد شویم در حالی که اسرائیل سالها سرزمین‌های اعراب را غصب کرده و تعداد زیادی از انسان‌های بی‌گناه در منطقه را به شهادت رسانده است.

وی با بیان اینکه ملت‌ها بیدارند و اجازه نمی‌دهند که اسلام به خطر بیافتد تاکید کرد: آمریکا نگران منافع خود در منطقه است و سران عرب باید نسبت به مسائل روز بهتر تفکر کنند و نگران ملت‌های خودشان باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.