اراک-امام جمعه اراک اظهار داشت: آمریکا، انگلیس، اسرائیل، آل سعود و داعش با ایجاد توطئه در منطقه و تبلیغات سوء، می‌خواهند نشان دهند که مردم از انقلاب فاصله گرفته‌اند و این خیال خام و باطلی است و مردم با حضور گسترده خود در انتخابات این توطئه دشمنان را هم خنثی می‌کنند.

آمریکا به دنبال توطئه انتخاباتی/دشمن ناامیدی در بین مردم تزریق می کند

 به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان کرد: اصل در انتخابات حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی است و همه باید در این زمینه تلاش و کوشش کنند زیرا هر چه مردم در پای صندوق‌های رأی حضور بیشتری داشته باشند می‌توان افراد شایسته‌تری را انتخاب کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به وظایف منتخبان و انتخاب کنندگان گفت: مردم با حضور در انتخابات تکلیف خود را انجام می‌دهند همانطور که تابه امروز مستحکم پای انقلاب در همه عصره‌ها و صحنه‌های انتخابات بوده‌اند و منتخبان مردم باید مطالبات نظام، رهبری و مردم را در حوزه‌های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال جامه عمل بپوشانند تا روز به روز شاهد پیشرفت و عظمت ایران در دنیا باشیم.

امام جمعه اراک با بیان اینکه دشمن به دنبال توطئه انتخاباتی برای مایوس کردن مردم از نظام است گفت: اقدام اخیر آمریکا به‌خاطر شکست در مجامع بین المللی و در جهت حمایت از داعش بود.

آمریکا در فهرست تروریست ها قرار دارد

دری نجف‌آبادی آمریکایی ها را تروریست خواند و گفت: زمانی که طرح‌های آمریکا و هم پیمانانش در مقابل سوریه در شورای امنیت رأی نیاورد به بهانه‌های استفاده سوریه از سلاح‌های شیمیایی این کشور را بمباران کرد و در واقع این اقدام آمریکا در حمله به سوریه به نفع داعش و تروریست‌های منطقه است و باید آن ها در فهرست تروریست های منطقه دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.