کرج-نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج اظهار داشت: برخی افراد با علم به اینکه رد صلاحیت می شوند اما سعی دارند تا با ثبت نام در انتخابات برای نظام هزینه تراشی کنند.

برخی افراد با ثبت نام در انتخابات به دنبال هزینه تراشی برای نظام هستند

به گزارش قدس آنلاین،آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان کرج بیان کرد: به افرادی که دستشان آلوده به فساد است، شجاعت لازم برای مقابله بارانت خواری و ویژه خواری را ندارند و عزت را در نزدیک شدن به قدرت‌های استکباری و توجه به آن‌ها به‌خصوص آمریکا می‌دانند نباید رای داد.

وی به موضوع صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات شوراها اشاره کرد و گفت: عده‌ای به خاطر مشکلاتی رد صلاحیت می‌شوند ولی عده‌ای با علم بر اینکه می‌دانند رد صلاحیت می‌شوند وارد این عرصه شده‌اند این‌ها بنا را بر این گذاشته‌اند که برای نظام هزینه ایجاد کنند.

به گفته آیت‌الله حسینی همدانی برخی که دارای محکومیت سیاسی و جزایی هستند و یا در فتنه حضورداشته و به لحاظ رفتاری مرتکب جرم شده‌اند دوباره ثبت‌نام می‌کنند این برخورد حکایت از ایجاد هزینه برای نظام است.

وی با اشاره به اینکه برخی با علم به رد صلاحیت ثبت‌نام می‌کنند، خطاب به آنان گفت: برای نظام هزینه ایجاد نکنید.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه در سال‌های که بحث مهم اقتصاد مقاومتی مطرح بوده است با چه توجیهی فروشگاه‌های بزرگ که مربوط به تولیدات کشورهای دیگر است در شهر راه‌اندازی شده و هنوز ادامه دارد، گفت: اگر بحث سرمایه‌گذاری خارجی است باید فنّاوری وارد شود نه بازار مصرف به پا شود.

وی بابیان اینکه توان و تولید داخلی در حد بالایی قرار دارد، گفت: وجود ۳۳ میلیون جوان در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است به فرموده رهبری باید کار دست نیروهای انقلابی و بانشاط باشد.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه در این امور نباید سیاسی فکر کرد، گفت: متأسفانه سیاسی بازی‌ها به کارآمدی نظام ضربه می‌زند.

خطیب جمعه کرج در ادامه یادآور شد: برخی از افراد ناکارآمد برای اداره امور استفاده می‌کنند وقتی می‌گویم از افراد انقلابی استفاده شود می‌گویند در خط ما نیست یا می‌گویند چون با فلانی رفت‌وآمد دارد یا به دیدن امام‌جمعه می‌رود حق ندارد در آن مسئولیت باشد.

وی با تأکید بر اینکه این‌گونه برخوردها ظلم به‌نظام است، گفت: همین رفتارها باعث ایجاد بسیاری از ضعف‌های در شهر کرج و استان البرز است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز تصریح کرد: امروزه اهمیت ندادن به توسعه تولیدات داخلی و گفتمان سازی نکردن برای استفاده از تولیدات داخل همانند بازی کردن در زمین دشمن است دشمنی که می‌خواهد از اقتصاد به‌عنوان حربه برای ضربه زدن به کشور و نظام استفاده کند.

آیت‌الله حسینی همدانی ادامه داد: ضمن مطالبه گری از دولت فعلی برای اجرایی کردن دقیق اقتصاد مقاومتی همه مردم و دستگاه‌های نظام برای تحقق این مهم بدون در نظر گرفتن خطوط سیاسی و جناحی به مسئولان کمک کنند زیرا باید این وظیفه ملی و دینی به سرانجام برسد امیدواریم خروجی انتخابات آتی چه در شوراها و ریاست جمهوری در این زمینه تحول ساز باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.