سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز،اگر گل دوم صبا درست باشد، شرف ندارم که برای همیشه فوتبال را کنار نگذارم.

قلعه‌نویی: اگر گل دوم صبا درست باشد، شرف ندارم فوتبال را کنار نگذارم!

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از دیدار مقابل صبای قم در مورد شکست 3 بر صفر تیمش، گفت: به تیم خوب صبای قم، کادرفنی، مدیریت و هوادارن حریف تبریک می‌گویم. بازی شرایط خوبی داشت و فکر می‌کنم داور باید بازی را مدیریت می‌کرد. در گل دوم و سوم داور اشتباه کرد حتی فکر می‌کنم کمک داور به او گفت گل دوم خطا بوده است. وقتی بازی یک بر صفر بود پنالتی مسلم ما را نگرفت. در چند بازی این داور برای ما این نوع کارها را کرده بود حتی به کامرانی فر هم گفتم این داور را برای ما نگذارد.

وی افزود: از حسن کامرانی فر خواهش می‌کنم اگر گل دوم صبای قم خطا بود اکبریان را بازنشسته کند، اما اگر خطا نبود، شرف ندارم که فوتبال را کنار نگذارم. جاسم کرار حتما جریمه می‌شود، چرا که دائم فقط اعتراض می‌کند. ای کاش داور بازی را به خوبی مدیریت می‌کرد. گل دوم حریف خطا بود و سپس بازی احساسی شد. آنها خیلی با برنامه تر کار کرد اما تیم ما دائم اعتراض می‌کرد و کرار بیشتر از بقیه معترض می‌شد.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه راجع به رفتارهای بد و مکرر جاسم کرار، خاطرنشان کرد: اجازه بدهید 24 ساعت ریکاوری شویم و سپس به این مسائل فکر می‌کنیم. داوری‌ها تا به امروز به تیم‌ ‌های آذربایجانی لطمه زده است. کامرانی فر این مسئله را بررسی کند.

قلعه‌نویی در مورد اینکه چرا با وجود این مشکل‌ها به کرار بازی می‌دهد،‌تصریح کرد:‌ شما انگار نمی‌دانید پنجره نقل و انتقالات ما بسته است. کرار در نیم فصل دوم هیچ وقت این کار را نکرده بود او چند بازی هست که سرش را پائین انداخته و بازی می‌کند. داور هم روی رفتار او نقش داشت.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد بازیکنان تیمش انگیزه خود را از دست داده‌اند،‌ اظهار داشت: بازیکنان ما با دل و جان بازی می‌کنند اما دست ما بسته است. با وجود اینکه شرایط جسمانی خوبی نداریم اما بازیکنان به خوبی کار می‌کنند.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوال اینکه آیا شرایط و اتفاقات که رخ می‌دهد به شکلی نیست که بخواهند تیم خاصی قهرمان شود،‌گفت:‌ وارد این صحبت‌ها نشویم. نشست مربوط به بازی امروز است. نباید به فضاهای دیگر برویم. این مسائل به فوتبال کمک نمی‌کند این سوال‌ها را می‌کنید نشان می‌دهد که ذهنیتی دارید؟ وقتی شما این سوال‌ها را می‌کنید حتما چیزی وجود دارد که من نمی‌خواهم به این فضاها ورود کنم. به تیم صبای قم بابت کسب این پیروزی کمک می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.