۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶
کد خبر: 517724

یزد - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با مقایسه عملکرد امسال و سال گذشته اقتصاد مقاومتی یزد مشخص می‌شود که اقدامات بسیار خوبی انجام شده و یزد و مردم یزد مرکز کارآفرینی هستند.

یزد مرکز کارآفرینی است

به گزارش قدس آنلاین ، محمود واعظی شامگاه جمعه در آیین انعقاد تفاهم نامه توسعه کسب و کار و اشتغال پایداردر یزد، اظهار داشت: مردم ما می دانند چه کسانی برای آنها کار کرده اندو خدمتگزاران آنها چه کسانی هستند و امسال ۷۰۰ هزار شغل ایجاد کرده ایم و اگر قرار نیست مردم به آمار اعتماد کنند، نباید به هیچ آماری اعتماد کنند.

 وی افزود: اقتصاد مقاومتی نسخه علاج اقتصاد کشور است، وبرنامه ششم توسعه بر مبنای اهداف اقتصاد مقاومتی تدوین شده و بسیار خوش‌بین هستم که انشاالله آنچه در سال گذشته به عنوان پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و امسال کار شده در استان یزد بیش از هدف‌گذاری محقق شود.

واعظی تصریح کرد: مردمان یزد  انسان‌های باهوش، با استعداد و کارآمد هستند که علاوه بر تاثیرگذاری در داخل کشور،در خارج کشور هم اقدامات موثری انجام داده‌اند.

وزیرارتباطات رشد اقتصادی و برقراری روابط مطلوب با کشورهای مختلف را از جمله دستاورهای دولت عنوان کرد و افزود: ما باید به مردم بگوییم که اواسط سال ۹۲ وضعیت کشور کجا بوده و امروز به کجا رسیده و قرار است با برنامه‌ریزی های انجام شده به کجا برسد.

وی خاطرنشان ساخت: سال ۹۵ سالی بود که نشان داد سیاست دولت درست بوده و این روندی است که امیدواریم در سال ۹۶ برای تأمین رفاه بیشتر مردم اجرایی شود.

واعظی با اشاره به ضرورت رفع تمام نیاز های مردم استان یزد گفت: آی سی تی دراستان یزد به عنوان خلق ثروت و ایجاد اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان این استان انتخاب شده است.

وی افزود: طی سه سال گذشته ۲۷۳ میلیارد تومان دولت و بخش خصوصی برای ایجاد زیرساخت‌های استان یزد سرمایه گذاری کرده است و تا پایان این دولت تمام شهرهای استان به نسل سوم و چهارم اینترت مجهز می شوند و طی سه سال گذشته پهنای باند استان یزد هشت برابر شده و ظرفیت شبکه انتقال شش برابر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.