شهرکرد- معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در دو شهر استان به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتخابات در شهرکرد و بروجن به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، جعفر مردانی با بیان اینکه دو شهر شهرکرد و بروجن دارای هفت کرسی شورای شهر می باشند، گفت: انتخابات در این دو شهر به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود.
رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری برگزاری الکترونیک انتخابات ۹۶ در این دو شهر استان فراهم شده است.
وی گفت:در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان ۴ هزار و ۶۲۶ نفر نامنویسی کردند که از این تعداد ۹۹۹ نفر برابر ۲۱.۵ درصد برای شوراهای اسلامی شهرها و سه هزار و ۶۲۷ نفر برابر ۷۸.۵ درصد برای شوراهای اسلامی روستاها نام نویسی کردند.
وی افزود: از این تعداد ۱۹۷ نفر برابر ۴ و ۲ دهم درصد خانم ها و ۴ هزار و ۴۲۹ نفر برابر ۹۵ و ۷ دهم درصد را آقایان تشکیل می دهند.
به گفته وی، برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای چهارمحال و بختیاری ۹ هیات اجرایی در شهرستان ها و ۲۵ هیات اجرایی در بخش ها فعالیت دارد.
به گزارش ایرنا، انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری ۲۹اردی بهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.