۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
کد خبر: 517753

سرمربی کروات یاران پولادی و زهیوی در تیم الشحانیه اشتباهات داوری را یکی از اصلی‌ترین دلایل سقوط تیمش از لیگ ستارگان قطر برشمرد.

دلایل سقوط تیم پولادی و زهیوی از نگاه استیماچ

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، تیم الشحانیه با در اختیار داشتن مهرداد پولادی و رحیم زهیوی، دو بازیکن ایرانی و سرمربیگری ایگور استیماچ از لیگ ستارگان قطر سقوط کرد و فصل آینده باید در لیگ دسته دوم این کشور ملقب به قطر گاز بازی کند.

ایگور استیماچ، سرمربی نام‌آشنای تیم الشحانیه پس از سقوط گفت: نمی‌توانم هیچ گناهی را متوجه بازیکنان کنم، زیرا آنها تمام توان خود را به نمایش گذاشتند، اما نتوانستیم با وجود تلاش فراوان به نتیجه خوبی دست یابیم.

سرمربی تیم پولادی و زهیوی ادامه داد: احساس غم‌انگیزی از بعضی تصمیم‌های داوران دارم. الشحانیه در 10 بازی از 12 بازی اخیر با حریفان خود رقابت‌های نزدیکی داشت. باید تأکید کنم که هشت بازی را به خاطر اشتباه داوران واگذار کردیم. الشحانیه باید مهیای آخرین بازی شود، اما این تیم لیاقت بقا در این رقابت‌ها را داشت.

وی افزود: ما این مسئله را اثبات کردیم و تیمی بودیم که بیشتر بازیکنان قطری را در اختیار داشتیم و به توسعه فوتبال این کشور کمک می‌کنیم. امیدوارم فدراسیون فوتبال قطر تصمیم به کاهش تعداد تیم‌های سقوط کننده به دسته‌ پایین‌تر از  چهار به دو تیم بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.