قم- رئیس ستاد مرکزی اعتکاف استان قم از برگزاری مراسم اعتکاف عمومی، اعتکاف دانش آموزی، اعتکاف دانشجویی، اعتکاف ایثارگران و اعتکاف ویژه غیرایرانیان برگزار می‌شود.

اعتکاف دانشجویی در قم برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا تکیه ای با اشاره به برنامه‌های مراسم اعتکاف استان اظهار کرد: یادواره شهدا با حضور پیکر شهید گمنام و شهید مدافع حرم در این مراسم برگزار می‌شود، همچنین در مراسم اعتکاف قم برگزاری برنامه خلوت صاحبدلان را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه غنی ترین مراسم اعتکاف را در شهر قم داریم، ادامه داد: اگر به دنبال معرفت افزایی دینی هستیم، بستر معرفت افزایی در مراسم اعتکاف فراهم است.

رئیس ستاد مرکزی اعتکاف استان قم افزود: در این استان مراسم اعتکاف عمومی، مراسم اعتکاف دانش آموزی، مراسم اعتکاف دانشجویی، مراسم اعتکاف ایثارگران و مراسم اعتکاف ویژه غیرایرانیان برگزار می‌شود.

تکیه ای با اشاره به جلسات هم اندیشی برگزار کنندگان مراسم اعتکاف در کشور اظهار کرد: این جلسات هر ۶ ماه یک بار برگزار می‌شود، آخرین جلسه هم اندیشی برگزار کنندگان مراسم اعتکاف در کشور در اسفندماه سال گذشته با حضور آیت‌الله ناصری در یزد برگزار شد.

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی مراسم اعتکاف را در شهرهای تابعه استان قم برگزار می‌کند و به دنبال این هستیم که مراسم اعتکاف را در استان و کشور بالنده کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.