۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 517807

در فاصله چهار هفته تا پایان فصل جاری رقابت های لیگ عربستان رقیب پرسپولیس در شرایطی کاملا مشابه با این تیم یک گام با تصاحب جام قهرمانی فاصله دارد.

شباهت عجیب پرسپولیس و الهلال عربستان

به گزارش قدس آنلاین، با اتمام رقابت های هفته بیست و دوم رقابت های لیگ عربستان الهلال با برتری مقابل رقیب خود اختلافش با تیم دوم جدول را به عدد 10 رساند تا تنها یک گام با تصاحب جام قهرمانی فاصله داشته باشد.

رقیب اصلی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در حالی یکه تازی اش را حفظ کرد که با نگاهی به جدول رده بندی رقابت های این فصل لیگ عربستان می توان به شباهت های عجیب الهلال با شاگردان برانکو ایوانکوویچ در لیگ برتر ایران پی برد. رامون دیاز آرژانتینی که با ورودش به نیمکت رهبری الهلال توانست دگرگونی گسترده ای در ترکیب و نتایج این تیم ایجاد کند حالا از چهار بازی باقی مانده تنها به یک امتیاز نیاز دارد تا اولین قهرمانی اش در عربستان را جشن بگیرد.

درست مثل برانکو ایوانکوویچ که با نتایج رقم خورده برای رقیبان او در کورس قهرمانی می تواند هفته آینده در تبریز جشن اولین قهرمانی اش در لیگ برتر را برپا کند. نکته جالب توجه این که الهلال درست مثل پرسپولیس در لیگ عربستان بیشترین برد، کمترین تساوی و شکست، کمترین گل خورده و بیشترین تفاضل گل را به نام خود ثبت کرده و تنها برتری اش نسبت به رقیب ایرانی در گل زده است که صاحب خط حمله آتشین قلمداد می شود.

مسلما با شرایط مشابه ای که دو تیم ایرانی و عربستانی در رقابت های داخلی با هم دارند مصاف آنها در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا در عمان که بسیاری از آن به عنوان فینال سرنوشت گروه D نام می برند می تواند جدالی تماشایی و دیدنی از آب در آید البته به شرطی که شاگردان برانکو بتوانند از سد الریان عبور کرده و همچنان در کورس صعود از گروه باقی بمانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.