ساری- مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، از اولین ساعات سالجاری ۷هزار و ۸۴۱ تن گندم از مازندران به سایر نقاط کشور از طریق حمل و نقل ریلی ارسال شد.

۷ هزار تن گندم از طریق راه آهن شمال ارسال شد

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد جعفری افزود: این میزان گندم در تعطیلات نوروزی و با حضور همکاران شرکت غله از سیلوی شهید میرزاپور نکا به استانهای یزد و اصفهان ارسال گردید.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مصادیق اصلی سیاست های اقتصاد مقاومتی، حمل و نقل ریلی است، عنوان کرد: کاهش بار ترافیکی جاده ها و در نتیجه کاهش تصادفات جاده ای، هزینه پایین تر جابجایی کالا، آلایندگی کمتر و کاهش هزینه های سوخت از مهمترین مزایای حمل و نقل ریلی است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور با اشاره به اینکه در حمل ریلی، گندم با بالاترین کیفیت و سلامت در سیلوها و انبارها تخلیه خواهد شد، اضافه کرد: یکی دیگر از مزایای این روش ارزان بودن آن است که حتی در مواردی از حمل دریایی ارزان تر می باشد.

جعفری با بیان اینکه در سالجاری نیز برنامه ریزی شرکت بر افزایش حجم ارسالی گندم از طریق حمل ریلی می باشد، تصریح کرد: در خصوص راهکارهای افزایش ظرفیت بارگیری حمل و نقل ریلی توسط سیلوی شهید میرزاپور نکا، بررسی و تصمیم گیری های لازم صورت گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.