یزد- نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: استکبار تمام فعالیت‌های خود را بر اساس برنامه‌ریزی انجام می‌دهند و در نتیجه‌گیری عجله نمی‌کند و به گونه‌ای که ظاهر کاری که می‌خواهند انجام دهند مشخص نباشد ولی کم‌کم به نقطه مطلوبی که به دنبال آن هستند، برسند.

فعالیت‌های استکبار بر اساس برنامه‌ریزی انجام می شود

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی  صبح شنبه در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی استان یزد اظهارداشت: برنامه‌های فرهنگی باید با سرعت و جدیت بیشتری انجام شود و جلسات و نوشتن‌ها به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهند و باید کاری کنیم که این جلسات به مرحله عمل وارد شود.

وی افزود: استکبار کانون خانواده در ایران را هدف گرفته و سبک زندگی غربی در حال رواج پیدا کردن در ایران است و دشمنان سال‌های سال از غفلت‌های ما استفاده کردند و اقدامات ضد فرهنگی زیادی انجام دادند.

ناصری تصریح کرد:  متاسفانه دشمن سبک زندگی غربی را در جامعه ما ترویج داده و الان مردم بیشتر به این نوع سبک زندگی گرایش پیدا کرده‌اند و سبک زندگی غربی به صورت کامل به دور از معنویت‌ها و اخلاقیات دینی است ومسئله خانواده یکی از مسائل مهم است که متاسفانه تاکنون نتوانستیم در ارتباط با این موضوع مهم اقدام مناسبی انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: نقشه های  دشمنان در زمینه فروپاشی کانون خانواده در ایران است و متاسفانه الان اگر در یک خانه تمام اعضا هم در کنار هم حضور داشته باشند، هر یک به موبایل و شبکه‌های اجتماعی مشغول است و هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند.

ناصری خاطر نشان ساخت: نتایح این کارها این می‌شود که علاوه بر کاهش سطح محبت‌ها و علاقه‌های خانوادگی، بحث تغذیه و بهداشت خانواده هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه سازش در مسائل مخلتف مرتبط با زندگی زناشویی عامل بسیار مهمی در تحکیم بنیان خانواده دانست و گفت: اگر سازش در زندگی انسان نسبت به خانواده تقویت شود، بسیاری از اختلافات برطرف می‌شود چرا که بخش زیادی از این اختلافات مربوط به مسائل جزئی است.

ناصری یکی دیگر از مشکلات مرتبط ‌با مشکلات خانوادگی در کشور را عدم شناخت صحیح افراد نسبت به یکدیگر برای ازدواج عنوان کرد وافزود: بسیاری از ازدواج‌ها به واسطه علاقه‌های زودگذر انجام می‌شود و همین موضوع سبب می‌شود که پس از مدت کوتاهی از شروع زندگی، افراد با همدیگر با مشکل مواجه شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.