به دنبال حضور تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در فرانسه و اتفاقاتی که بعد از این بازی رخ داد، آبروی فدراسیون فوتبال ایران رفت.

آبروی فدراسیون فوتبال ایران در فرانسه رفت!

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران هفته گذشته و برای انجام دو بازی تدارکاتی به فرانسه سفر کرد و در هر دو بازی توانست به برتری پرگل دست یابد. سرمربی این تیم، علی صانعی است که ایران را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند. در کنار نتایج خوب ایران مقابل فرانسه، دو اتفاق در این کشور رخ داد که آبروی فدراسیون فوتبال ایران را برد.

اولین اتفاق به عدم همراهی علی صانعی با تیم امید ایران بر می گردد. صانعی به خاطر صادرنشدن ویزا و کوتاهی روابط بین الملل فدراسیون فوتبال نتوانست روادید سفر به فرانسه را بگیرد و ایران به همین خاطر، بدون سرمربی و با هدایت حمید شاندیزی برابر میزبان قرار گرفت. این در حالی است که فرانسوی ها هم از این موضوع مطلع شده و از عدم همراهی سرمربی تیم ایران ابراز تعجب کردند.

اتفاق دیگر به مشکل لباس های بازیکنان تیم زیر ۲۰ سال بر می گشت. ایران در این مسابقات با برند «آل اشپورت» و با لباسهایی که فرم مناسبی نداشت در فرانسه حضور یافت. این در حالی است که تیم ملی فوتبال ایران لباس آدیداس می پوشد و اسپانسر قبلی فدراسیون هم شرکت جیووا بود. در واقع بازیکنان تیم فوتسال ایران با لباس شرکتی به میدان رفتند که بعد از آن دو اسپانسر دیگر به فدراسیون آمده اند.

نکته عجیب دیگر اینکه بازیکنان تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران فقط یک دست لباس داشتند و به همین خاطر از تعویض لباس با بازیکنان فرانسه بازماندند. این موضوع هم تعجب بازیکنان فرانسه را در پی داشت و از اینکه تیم ایران در چنین شرایطی از جمله تیم های برتر فوتسال جهان است شگفت زده شده اند. تمام این اتفاقات در شرایطی رخ داده که تیم ملی فوتسال ایران کمتر از یکسال پیش به عنوان سومی مسابقات جام جهانی دست یافت و به نظر می رسد این شرایط در شان تیمی که در فوتسال دنیا آقایی می کند، نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.