۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
کد خبر: 517932

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز بازیکنان این تیم را «کم عقل» نامید!

بازیکنان کم عقل لیگ برتر فوتبال ایران!

به گزارش قدس آنلاین، علی خاکزاد در گفتگو با تسنیم، درباره شکست ماشین‌سازی مقابل پدیده و بیشتر شدن احتمال سقوط تیم تبریزی به لیگ دسته یک، اظهار داشت: مقابل پدیده اگر می‌شد، خودم آماده بودم که به میدان بروم و بازی کنم! قبل از این بازی، بازیکنان را شارژ مالی کردیم تا در این بازی با روحیه کامل به میدان بروند. کدام تیم لیگ برتری است که ۷۳ درصد قرارداد بازیکنانش را به آنها پرداخت کرده است؟ بازیکنان‌ ما مقابل پدیده فقط ۴۰ درصد خواسته‌های کاظمی را پیاده کردند. بازیکنان ماشین‌سازی عقل ندارند و نمی‌دانم چرا تا این حد ضعیف بازی می‌کنند. دیگر ذهنم کار نمی‌کند.

وی با بیان اینکه سقوط ماشین‌سازی به لیگ دسته یک قطعی شده است، گفت:‌ به احتمال ۹۵ درصد، سقوط ماشین‌سازی به دسته یک قطعی شده است. ۵ درصد را هم به همین خاطر نگه می‌دارم که امیدوارم معجزه‌ای رخ بدهد تا در لیگ برتر بمانیم. نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم. باید برای ماندن در لیگ برتر، هر چهار بازی خود را ببریم و حریفان‌مان هم ببازند که غیر ممکن به نظر می‌رسد.

سرپرست تیم ماشین‌سازی به انتقاد از بازیکنان این تیم پرداخت و خاطرنشان کرد: امسال هر طور که می‌توانستیم با بازیکنان کنار آمدیم، اما آنها با این عملکرد افتضاح‌شان،‌ پول بیت‌المال را هدر دادند. فرهاد کاظمی خودش بزرگترین روان‌شناس است و جزو یکی از مربیان بزرگ کشور به حساب می‌آید. بازیکنان ارزشی برای زحمات باشگاه قائل نشدند.

خاکزاد در مورد دلیل عدم نتیجه‌گیری ماشین‌سازی، گفت: نمی‌خواهم بهانه بیاورم، اما بیشتر وقت‌ها داوری‌ها کاملاً علیه ماشین‌سازی می‌شد. نمی‌خواهم برخی مسائل را رسانه‌ای کنم، اما امسال به وجود دست‌های پشت پرده در فوتبال ایران ایمان آوردم. ما از فدراسیون فوتبال، کمیته داوران و سازمان لیگ انتظار بیشتری داشتیم. آنها باید جلوی برخی اتفاقات را در فوتبال ایران بگیرند، اما متاسفانه صدای ما به جایی نمی‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.