ستاره شیلیایی آرسنال در مورد روزهای حضورش در بارسلونا به صحبت پرداخت و تاکید کرد در آن تیم بود که فوتبال را آموخته است.

اظهار نظر جالب سانچز درباره آموزش فوتبال در بارسلونا

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از الموندو، الکسیس سانچس بعد از درخشش در اودینزه ایتالیا بود که پیراهن بارسلونا را بر تن کرد. او در سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ برای آبی‌اناری‌ها بازی کرد و بعد از آن راهی آرسنال شد.

سانچس به صحبت در مورد روزهای خوب خود در بارسلونا پرداخت و گفت: وقتی راهی بارسلونا شدم، به عنوان یک بازیکن، به توانایی‌های خود ایمان داشتم. به همین خاطر استرسی نداشتم که راهی تیم بزرگ بارسلونا می‌شوم. در تیم جدیدم شرایط آنگونه شد که دوست داشتم. در بارسلونا گویی در جمع خانواده و میان دوستانم هستم. همه چیز خوب بود.

این بازیکن شیلیایی ادامه داد: به مرور زمان در بارسلونا متوجه شدم که حضور در این تیم به معنای یادگیری دوباره فوتبال است. از این فرصت به خوبی استفاده کردم. لیونل مسی محور بازی ما در میانه میدان بود. توپ را به او می‌دادیم تا او وظیفه بازی‌سازی را برعهده بگیرد و تیم را در بهترین موقعیت قرار بدهد. در بارسلونا تنها توپ را به حرکت نمی‌آوردیم بلکه چگونگی حرکت بدون توپ و فضاسازی را هم به خوبی یاد می‌گرفتیم.

سانچس در پایان سخنانش هم اظهار کرد: قبل از پیوستن به بارسلونا عادت کرده بودم که وقتی توپ را می‌گیرم، به طرف جلو حرکت کنم اما در بارسلونا یاد گرفتم وقتی فضا برای حمله کردن وجود ندارد، باید توپ را به خط دفاعی داد و این هم یک شگرد بسیار خوب بود که آن را اکنون نیز اجرا می‌کنم.

به نقل از ایسنا، سانچس شروع خوبی در فصل جاری با آرسنال داشت اما در نیم فصل دوم افت کرد و نیمکت شین شد. خنده جنجالی او زمانی که تیمش مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا عقب بود باعث شد خبرهای زیادی درباره جدایی‌اش از آرسنال به گوش برسد. هر چند آرسن ونگر تاکید کرد این بازیکن توپچی‌ها را ترک نمی‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.