یزد- نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: پاسخگویی به مردم در زمان تأخیر هواپیماها مهمترین رسالت مسئولان شرکت‌های هواپیمایی در قبال مسافران است.

مسئولان شرکت‌های هواپیمایی پاسخگوی مردم در زمان تأخیر پرواز باشند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله محمدرضا ناصری ظهر شنبه در دیدار با مدیران و کارکنان فرودگاه‌های استان یزد با اشاره به ضرورت تلاش در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم اظهار داشت: آنچه در تأخیرها باعث ناراحتی مردم می شود، بی‌توجهی مسئولان به مردم است.

وی گفت: این که به مردم جوابگو نباشیم و مردم ندانند چه کاری انجام دهند خوب نیست ولی اگر مدیر فرودگاه اقدام به ارائه توضیح به مردم شود و پذیرایی از مسافران صورت گیرد، بسیاری از گلایه و اعتراض‌های مردم کاهش پیدا می‌کند.

امام جمعه یزد افزود: توجه به انتقادها، شکایات و پیشنهادهای مردم در بهبود فعالیت‌های مختلف ضروریست، هرچه که به مردم توجه بیشتری شود و شخصیت به آنها داده شود، رضایت آنها بیشتر می‌شود .

نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: مردم اکنون با مشکلات اقتصادی و مسائل مختلف روبه‌رو هستند و اگر در فعالیت‌ها به شخصیت آنها هم بی‌احترامی صورت گیرد، مشکلات بیشتر می‌شود.

ناصری گفت: جلب رضایت مردم در امور مختلف از مهمترین وظایفی است که بر عهده مسؤولان است و مسؤولان باید در هر بخشی که قرار می‌گیرند، تلاش بیشتری برای خدمت‌رسانی به مردم و جلب رضایت آنها انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.