یزد - رییس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: این استان با توجه به ظرفیت ها ، امکانات و نیروی انسانی متخصص می تواند نماد تحقق شعار سال در حوزه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در کشور شود.

استفاده از ظرفیت های بهینه استان نماد تحقق شعار سال است

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا تابش پیش از ظهرشنبه در اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی،‌ اظهارداشت: مسئولان استان با در نظر گرفتن مشارکت بخش خصوصی طرح‌های پیشنهادی به دولت را در اولویت قرار دهند.

وی با تاکید بر برنامه ریزی مناسب مسئولان برای پیش بینی و اجرای طرح ها در استان افزود: در تعریف پروژه های مختلف بویژه سفر ریاست جمهوری باید چند شاخص مهم را مدنظر قرار داد که تطابق آن با سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و اسناد بالادستی، هماهنگی با احکام برنامه توسعه ششم از مهمترین آنهاست.

تابش تصریح کرد: مسئولان و دست اندرکاران اجرایی استان زمانی می‌توانند نسبت به برنامه‌ریزی‌های دقیق اقدام کنند، که نسبت به قوانین برنامه و بودجه کشور توجیه باشند.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد در ادامه با بیان این که مسئولان باید کمال استفاده از سفرهای استانی وزراء و رییس جمهور داشته باشند، گفت: ایجاد زمینه‌های جذب مشارکت عمومی در راستای توسعه بیش از پیش استان و کشور ضروری است.

تابش هم‌افزایی ملی را موثرترین راهکار ایستادگی در برابر دشمنان دین و نظام اسلامی دانست و افزود: انقلاب اسلامی نظامی مردمی است و برپایه مشارکت عمومی استوار است.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد حفظ محیط زیست و تقویت عدالت اجتماعی را از جمله اهداف اصلی مقوله اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح  کرد: ‌رشد پایدار بدون آسیب‌پذیری از نابسامانی‌های بیرونی مهمترین هدف اقتصاد مقاومتی در راستای توسعه بیش از پیش است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.