حملات توپخانه ای و موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع نظامیان سعودی در نجران، عسیر و جیزان و ناکام گذاشتن یورش مزدوران در تعز از مهمترین اخبار یمن است.

مواضع نظامیان سعودی زیر آتش یمنی ها/ناکامی یورش مزدوران در تعز

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری یمن، ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع نظامیان سعودی و مزدوران آنها را در طی ساعات گذشته در نجران، عسیر و جیزان و دیگر مناطق هدف قرار دادند.

یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد: توپخانه ارتش و کمیته های مردمی مواضع ارتش عربستان را در مناطق البیت الابیض، قائم زبید، الکرس، ملحمه، الشبکه، المنتزه، الخوبه الجنوبیه و السودانه در جیزان هدف قرار دادند.

این منبع بیان کرد: یگان موشکی و توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع گارد مرزی، الزور، سقام، خلف الشبکه، المخروق، الضبعه در نجران را نیز هدف قرار دادند.

همچنین یمنی ها یک خودرو متعلق به نظامیان سعودی در رجلاء را هدف قرار دادند و توپخانه ارتش و کمیته های مردمی مواضع نظامیان سعودی را در شرق الربوعه، الصحن و گذرگاه علب در عسیر زیر آتش قرار داد.

منبع یمنی بیان کرد: در المثنی در شرق الربوعه در عسیر دو نظامی سعودی از سوی تک تیراندازان یمنی هدف قرار گرفت و در الکرس و شمال وادی المعاین در جیزان نیز نظامیان سعودی هدف قرار گرفتند.

از سوی دیگر منابع یمنی از حملات موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع مزدوران در استان مآرب و هلاکت صالح الکحلی و تعدادی از همراهان وی خبر دادند.

در وادی هراب در استان الجوف نیز یک خودرو متعلق به مزدوران هدف قرار گرفت و سرنشینان آن کشته شدند.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن مانع از  ادامه پیشروی مزدوران به سوی شبکه الصیار در الصلو و تپه دفاع هوایی در شهر تعز شد و شماری از مزدوران را به هلاکت رساندند و برخی دیگر را زخمی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.