اینجا می توانید خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را بخوانید.

رصدخانه/ابوایوانکا!  متشکریم

سناریوی فیلم تبلیغاتی روحانی

خبرنگار/ سناریوی فیلم تبلیغاتی روحانی در انتخابات پیش رو، لو رفت. کلیات این سناریو بر ادعایی تکیه دارد که بارها رئیس جمهور آن‌را مطرح کرده و آن دور کردن جنگ از سر کشور است. این فیلم با آژیر قرمز (آژیر جنگ) آغاز می شود.

استعفای شهردار مشهد ؟

مشهدسلام/ حجت الاسلام فاطمی ارفع- عضو شورای شهر مشهد-  می گوید: شایعه استعفای شهردار مشهد و پذیرفتن مسوولیت ستاد آیت الله رییسی درست نیست و ایشان اگر نظر مشاوره ای داشته باشند به تولیت آستان قدس رضوی ارائه می دهند.

ان شاالله درست نباشد ...

خبرگزاری صداوسیما/ علی اصغر احمدی- رئیس ستاد انتخابات کشور-  در نشست معاونان سیاسی استانداری ها گفت: مطلع شدم برخی ها آمده،  به فرماندار ما گفته اند اگر فلان مورد را رعایت نکنی بهمان اتفاق می افتد، ان شاءالله که درست نباشد و اینگونه نباشد.

معذوریت آیت‌الله

رسا/ دفتر آیت‌الله نوری همدانی اعلام کرد: این دفتر از پذیرش همه شخصیت‌های محترم که درباره موضوع انتخابات با معظم‌له درخواست ملاقات داشته باشند، معذور است.

برنامه ریزی تلگرامی دولتی ها

ایران خبر/ یک کانال تلگرامی مدعی شد: نشست هماهنگی انتخاباتی برخی مسوولان دولتی با مدیران برخی کانال‌های تلگرامی برگزار شد.

... خنده آمد خلق را

شفاف/ شاه اردن مدعی شد ایران و ابوبکر بغدادی- سرکرده گروه تروریستی داعش- در یک کفه تروریسم هستند.

بنر توهین آمیز در ورزشگاه

دیده بان ایران/ فراکسیون زنان مجلس، بنر توهین آمیز در ورزشگاه ثامن مشهد را پیگیری می‌کند. این خبر را پروانه سلحشوری- رئیس فراکسیون زنان مجلس- اعلام کرد.

توییت دردسرساز

باشگاه خبرنگاران/ تصویر توییت منتسب به آشنا- مشاور فرهنگی رئیس جمهور- منتشر شده در فضای مجازی که در آن وی به جست و جو برای روش عکس گرفتن از صفحه- اسکرین شات- می پردازد، سوژه تازه کاربران شده است.

فیلتر هشتگ

باشگاه خبرنگاران/ درپی رفتار عجیب آخوندی -وزیر راه- با یک خبرنگار و اشتراک گذاشتن متن های انتقادی کاربران شبکه ها با هشتگ «#آخوندی»، این هشتگ نیز فیلتر شد.

فیش میلیاردی

فارس/ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی- دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس- می گوید: یک مدیر وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان، در یکی از دریافتی‌های خودش، سالانه یک میلیارد و صد میلیون تومان حقوق گرفته است.

هشدار توییتری

عصرایران/ در حالی ترامپ 4 سال پیش در توییت هشداری، اوباما را به خویشتنداری دعوت و حمله یکجانبه به سوریه را احمقانه خوانده بود که خود فرمان حمله موشکی به سوریه را صادر کرد.

خوانندگی با مجوز

تسنیم/ ماه ها پس از درگذشت حبیب محبیان که هرگز موفق به دریافت مجوز فعالیت نشد، اکنون پسر بزرگ وی با مجوز وزارت ارشاد آلبوم خودش را منتشر کرد.

درباره  پخش زنده

ایلنا/ صداوسیما  سخنرانی دیروز رئیس جمهور را زنده پخش نکرد.

ابوایوانکا!  متشکریم

ایلنا/ برخی کاربران عرب در شبکه های اجتماعی با دفاع از حمله موشکی آمریکا به سوریه گفتند: «هرگز باورشان نمی‌شد» چنین روزی از راه برسد. آن ها از ترامپ برای انجام دادن کاری که «هیچ حاکم بزدل عربی جرات انجامش را نداشت» تشکر کردند.

هندوانه زیر بغل

العالم/ ملک سلمان- شاه سعودی- حمله موشکی آمریکا را به سوریه تصمیم شجاعانه نامید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.