قم- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از گره زدن مشکلات به برجام گفت:‌ مسئولان دیوار ضخیمی از تحریم‌ها ساختند تا بی‌عرضگی‌های خودشان را پشت این دیوار پنهان کنند.

هیچ‌کدام از شهدای هسته‌ای نجومی بگیر و آقازاده نبودند/ برخی مشکلات را به برجام گره زدند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام‌ مجتبی ذوالنور در مراسم گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای در مسجد باب الجنه قم، با بیان اینکه بزرگ‌ترین پیشرفت‌های ما در بخش‌هایی بوده که مستقیماً با تحریم در ارتباط بوده‌اند، گفت: در صنعت موشکی، هوافضا، مسائل بنیادی و هسته‌ای بزرگ‌ترین پیشرفت‌ها را داشته‌ایم، چون این گونه مسائل مستقیماً به ولایت وصل بوده و اگر چنانچه مانند دیگر حوزه‌ها در اختیار دولت‌ها بود سرنوشت بخش‌های دیگر را داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ‌کدام از شهدای هسته‌ای نجومی بگیر و آقازاده نبودند، خاطرنشان کرد: شهدای صنعت هسته‌ای با عشق به انقلاب و ولایت کار می‌کردند و دل در گرو انقلاب داشتند.

وی بابیان اینکه بحث اقدام متقابل ایران در برابر تمدید تحریم‌ها راه به‌هیچ کجا نمی‌برد، گفت: سیستم‌های بین‌المللی به شکلی تنظیم‌شده‌اند که عملاً ما در مقابل لغو تحریم هیچ کاری نمی‌توانیم بکنیم نمونه بارز آن تمدید مربوط با داماتو بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نگرفتن تضمین برای ایران در مقابل لغو تحریم‌ها، تصریح کرد: متاسفانه درباره گرفتن تضمین رهبر معظم انقلاب مطالبات جدی داشتند که برآورده نشد.

ذوالنور با مسخره خواندن برگشت به گذشته در صورت برگشت تحریم‌ها گفت: هر فردی که با صنعت هسته‌ای آشنایی داشته باشد به خوبی می‌داند که خاموش شدن و راه‌اندازی مجدد آن پروسه طولانی‌مدت زمان نیاز دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.