اهواز- ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک از  پروژه  فیلم برداری دل بینا محصول مشترک خوزستان و کهگیلویه بازدید کردند.

آغاز فیلم برداری فاز دوم مستند «دل بینا» در باغملک

احمدرضا زنگنه  در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین بابیان اینکه  فاز دوم فیلمبرداری از فیلم مستند دل بینا  شروع شده بود اظهار کرد: بدین بهانه در محل لوکیشن  فیلم حاضر و از نزدیک شاهد ساخت این مستند بود.

وی ضمن بازدید از این پروژه؛ عوامل و دست اندرکاران فیلم را مورد تشویق قرار داد و گفت: ان شاءالله این آغازی برای نشان دادن واقعیت ها و توانمندیهای این انسانهای روشن دل و نحوه زندگی ایشان در بین اجتماع و مردم باشد.  

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک عنوان کرد: این مستند  محصول مشترک استان های خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد است.

زنگنه با اشاره به سوابق حسن کریم نژاد کارگردان مستند عنوان کرد: طی چند سال اخیر ارتباطی نزدیکی در خصوص برنامه های فرهنگی و هنری با استان کهگیلویه و بویر احمد برقرار شده است و امید است که ادامه داشته باشند.

وی بابیان اینکه  ساخت این مستند درشهرستان باغمک در حال انجام است اظهار کرد: مستند دل بینا روایت زندگی پیرمرد نابینای ۶۱ ساله بنام غلامحسین گودرزی اهل روستای ابراهیمی این شهرستان خوزستان است که به علت بیماری خاص در دوران کودکی ۳ سالگی چشمان خود را از دست داده ولی از دست دادن چشمان او باعث نشد که دست از فعالیت زندگی روزمره بردارد.

زنگنه افزود: روشن دل ۶۱ ساله بدون اینکه کسی بخواهد وی را همراهی کند هر روز  شش کیلومتر از روستای ابراهیمی را با پای پیاده تا مرکز شهر جهت تهیه مایحتاج روزانه زندگی خـود و خرید از بازار می پیماید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک در خصوص چگونگی ساخت این مستند افزود: این مستند با کارگردانی و تصویر برداری حسن کریم نژاد مستند ساز کشوری از استان کهگیلویه و بویراحمد که سابقه ساخت چندین مستند و فیلم کوتاه از جمله مستند اشکفت، مستند چهتون، هیچ بزرگ و مستند کوچ عشایر  را در کارنامه هنری خود دارد در بهمن سال گذشته در باغملک کلید خورد و اینک فاز دوم این مستند در منزل گودرزی در حال فیلم برداری هستند.

 در این بازدید زنگنه از ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لیکک سید امین درخشان  که گروه فیلمبرداری را  جهت انجام این پروژه به شهرستان باغ ملک اعزام کردند و همچنین خانواده گودرزی در خصوص همکاری با کارگردان مستند مراتب تقدیر و تشکر را ابراز داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.