رییس شورای شهر تهران گفت: افزایش 10 درصدی نرخ کرایه تاکسی مغایر قانون نیست و مطابق نرخ تورم سالانه و در کمترین مقداری است که افزایش دادیم.

افزایش 10 درصدی نرخ کرایه تاکسی مغایر قانون نیست

به گزارش «قدس آنلاین»، مهدی چمران در جلسه امروز شورای شهر در پاسخ به اعتراض فرمانداری به افزایش 10 درصدی نرخ کرایه تاکسی ها گفت: فرمانداری باید به مسائلی اعتراض کند که مغایرت قانونی داشته باشد.

مهدی چمران افزود: افزایش 10 درصدی نرخ تاکسی ها معادل تورم سالانه است و این افزایش کمترین میزان بوده است که می توانستیم اعمال کنیم.

وی افزود: تاکسی ها بخش خصوصی هستند و هیچ کمک و یارانه ای دریافت نمی کنند و شورا همچنان ده درصد افزایش نرخ تاکسی ها را تصویب می کند.

چمران خاطر نشان کرد: اعتراض فرمانداری در حالیست که فرمانداری باید به مسائلی اعتراض کند که مغایر قانون باشد و این افزایش 10 درصدی مغایرتی با قانون ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: تا زمانی که موضوع افزایش نرخ کرایه تاکسی ها در فرمانداری و شورای حل اختلاف نهایی نشود هیچ افزایش نرخی نخواهیم داشت.

چمران درباره افزایش نرخ حمل و نقل عمومی  نیز گفت: افزایش نرخ اتوبوسرانی و مترو نیز در صورت فرستاده شدن به شورای حل اختلاف، رونوشتش به شورا نیز ارسال می شود که تاکنون انجام نشده است ؛ قطعاً بعد از اینکه در هیات تطبیق در فرمانداری نظرات اعلام شود به شورای حل اختلاف داده می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.