۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵
کد خبر: 518365

ستاد اطلاعات ارتش عراق روز یکشنبه به هلاکت رسیدن تروریست سعودی عضو برجسته داعش و تبعه مغربی مسوول سلاح های شیمیایی این گروه تروریستی را در موصل در شمال عراق اعلام کرد.

هلاکت مسئول سلاح‌های شیمیایی داعش در موصل

به گزارش قدس آنلاین، ستاد اطلاعات ارتش عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کردکه تبعه سعودی مسوول بخش اطلاعات در مجموعه موسوم به 'جیش العسره' در گروه تروریستی داعش و مسوول سلاح های شیمیایی در این گروه تروریستی که از اتباع کشور مغرب است، به همراه ۳۲ داعشی دیگر در موصل به هلاکت رسیدند.


این ستاد افزوده است که بر اساس اطلاعات دقیق این ستاد، جنگنده های ائتلاف بین المللی یک مقر فرماندهی داعش را در منطقه اصلاحات کشاورزی 'الورشان' در بخش غربی موصل هدف قرار دادند و ۳۲ تروریست را به هلاکت رساندند.


به نوشته بیانیه، در بین کشته شدگان 'عدنان الجبوری' فرمانده نظامی مجموعه موسوم به 'جیش العسره' و همچنین 'ابوعساف' مسوول امنیت و اطلاعات در این مجموعه که از اتباع کشور عربستان سعودی است به علاوه 'ابوایاس' مسوول سلاح های شیمیایی که مغربی است، قرار دارند.


گروه تروریستی داعش در طول سنوات گذشته برای چند بار از سلاح شیمیایی علیه غیرنظامیان در عراق استفاده کرده، اما جامعه جهانی نسبت به آن چندان واکنش جدی نشان نداده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.