مشهد- معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ایام اعتکاف، حرم مطهر رضوی پاسخگوی سوالات شرعی معتکفان داخل حرم و خارج از حرم است.

پاسخگویی شبانه روزی به سوالات شرعی معتکفان سراسر کشور

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید جلال حسینی با اعلام این خبر گفت: تبیین بیان احکام اعتکاف یکی از ضروری ترین نیازهای معتکفان در سراسر کشور به شمار می رود، لذا آستان قدس رضوی در ایام اعتکاف به صورت شبانه روزی از طریق کارشناسان پاسخگویی شرعی به همه معتکفان خدمات پاسخگویی ارائه می دهد.

وی ادامه داد: افرادی که در حرم مطهر رضوی و مراکز وابسته به آستان قدس رضوی معتکف هستند، برای دستیابی به پاسخ سوالات شرعی خود می توانند به کارشناسان حاضر در محل اعتکاف که به صورت شبانه روزی حضور دارند، مراجعه کنند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: افزون بر حلقه های معرفت بیان احکام، ویژه برنامه های متعددی قبل از هر وعده نماز، تدارک دیده شده است تا خواهران و برادران معتکف با احکام مهم و ضروری اعتکاف آشنا شوند.

وی درباره ارائه خدمات به دیگر اماکن برگزارکننده اعتکاف گفت: معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی برای پاسخگویی به سوالات معتکفان سراسر کشور سامانه تلفنی ۳۲۰۲۰ و پیامکی ۳۰۰۰۰۲۰۲۰ را راه اندازی کرده تا معتکفان عزیز در هر لحظه سوالات شرعی خود را پرسیده و در اسرع وقت جواب آن را به دست آورند.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: سایت پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی به آدرسhttp://razavi.aqr.ir/pasokhgoee  به مناسبت ایام اعتکاف پرونده ای را طراحی و تنظیم کرده است تا کاربران اینترنتی به سهولت جواب سوالات خود را به دست آورند.

وی یادآور شد: نیت اعتکاف، شرایط معتکف، خروج از مسجد، محرمات اعتکاف، احکام بانوان در اعتکاف و روزه گرفتن برخی از احکامی است که در جلسات بیان احکام تبیین می شود و در سایت پاسخگویی نیز به صورت کامل درج شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.