۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
کد خبر: 518400

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی بااشاره به پیش‌بینی بارش‌های رگباری در برخی مناطق کشور از کاهش دما از روز دوشنبه خبر داد.

هوا از دوشنبه سرد می شود

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی بااشاره به پیش‌بینی بارش‌های رگباری در برخی مناطق کشور از کاهش دما از روز دوشنبه خبر داد.

احد وظیفه گفت: با عبور بخش جنوبی یک سامانه بارشی از شمال غرب کشور رگبار باران و در برخی نقاط همراه با رعدوبرق و وزش باد طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در این ناحیه پیش بینی می شود. وی بااشاره به اینکه علاوه بر این در روز دوشنبه انتظار بارش های رگباری در برخی مناطق جنوب غرب، غرب، ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور می رود افزود: در بعدازظهر دوشنبه وزش باد شدید در استان های سمنان، تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی و همدان پیش بینی می شود.

وظیفه ادامه داد: در روز سه شنبه در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده باران و وزش باد در مناطق مرکز کشور و البرز شرقی پیش بینی می شود. از لحاظ تغییرات دما افزایش قابل ملاحظه دما در روز یکشنبه در سواحل شمالی کشور رخ می‌دهد و با نفوذ جریانات خنک شمالی دما مجددا در روز دوشنبه کاهش قابل ملاحظه می یابد و وزش باد شدید ابتدا در استان گیلان و سپس در مازندران و گلستان نیز پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره وضعیت آسمان تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران روز دوشنبه نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد گاهی باد و گردوخاک با حداقل دمای 16 و حداکثر دمای 25 درجه سانتی گراد و روز سه شنبه کمی ابری تا نیمه ابری و احتمال بارش پراکنده گاهی وزش باد با حداقل دمای 18 و حداکثر دمای 26 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.