​ایلام-رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ایلام گفت: در سال گذشته بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان به حوزه آب، خاک و کشاورزی استان ایلام اختصاص یافته و اعتبار موردنظر جذب شده است.

۷۰۰ میلیارد تومان برای توسعه کشاورزی ایلام جذب شد

سید محمدتراب میری روز دوشنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه در چند سال اخیر توجهات ارزشمندی به حوزه کشاورزی استان ایلام معطوف شده است، اظهار داشت: با بهره برداری از طرح ها و پروژه های مختلف آب، خاک و کشاورزی در استان ایلام، قطعاً  شاهد رونق اقتصادی و اشتغالزایی مناسب در استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در پایان سال ۹۵ در سطح استان بمنظور تأمین کالاهای اساسی و نیز تعادل قیمت و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت کالاههای مورد نظر؛ ۱۷۰ تن سیب درختی و ۶۲۲ تن پرتقال از نوع والنسیا با کیفیت عالی، در سطح استان توزیع شد، افزود: در همین راستا ۱۰۵ تن گوشت مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۵۷ هزار ریال و یک و نیم تن گوشت قرمز منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۲۳۰ هزار ریال در سطح استان توزیع شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ایلام به آغاز فصل برداشت غلات در استان اشاره کرد و یادآور شد: پیش بینی می شود در سال زراعی جاری بیش از۱۸۰هزار تن محصول گندم مازاد بر نیاز کشاورزی و همچنین بیش از شش هزار و ۵۰۰ تن دانه روغنی کلزا در استان برداشت و خریداری شود.

سید محمدتراب میری خاطرنشان ساخت: در سال گذشته بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان به حوزه آب، خاک و کشاورزی استان ایلام اختصاص یافته و اعتبار موردنظر جذب شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.