بازیکنی که بارها فوتبال ایران را به سخره گرفته و هر رفتاری خواسته انجام داده بازهم از سوی برخی مربیان جذب می‌شود تا کمک حالشان باشد!

گزارشی از بداخلاقی های بازیکنی که فوتبال ایران را به تمسخر گرفته است

به گزارش قدس آنلاین، کرار جاسم مثل فیلم های تکراری در فوتبال ایرانی شده که مربیانش اگر ۱۰ بار هم اشتباه کنند، ترسی از ارتکاب به همان اشتباه برای یازدهمین بار ندارند. کرار دوباره به سمت داور حمله ور شد و برای دهمین بار که نه، برای صدمین بار حاشیه ساز شد، او در قم دنبال نفس کش می گشت، او دور می چرخید و فریاد می زد تا باز هم برخی از بازیکنان این فوتبال مسخره (به زعم کرار) او را بگیرند و به بیرون هدایت کنند و وی باز هم طلبکارانه منتظر بماند و بیرون نرود و طلبکار باشد.

کرار احتمالا دوباره محروم می شود و البته معلوم نیست محرومیت او اجرایی می شود یا مثل آن مرتبه که یک سال محروم از حضور در فوتبال ایران بود ماجرا می پیچد و یک شبه محرومیتش تمام می شود؟ یا مثل سال ها قبل که در یاردگار امام (ره) به داور سیلی زد سریع بخشیده می شود؟

قلعه نویی کرار را به هر حال می خواهد
اول بار استقلال در زمان علی فتح الله زاده کرار را پس از بارها کشمکش اخراج کرد. در حالی که فراز کمالوند در تبریز چوب محرومیت و درگیری با کرار را خورده بود اما مظلومی کرار را می خواست و البته به ته فصل نرسید که اخراج شد، با این وجود وقتی امیر قلعه نویی در استقلال بود و در دوه مدیریت افشارزاده، استقلال بدون توجه به تجربه کمالوند و مظلومی دوباره کرار را گرفت.

کرار تقریبا هر هفته جنجال داشت، او چند بار اردو را به بهانه های مختلف ترک کرد، در ماه محرم بدون مرخصی به عراق رفت و زمانی برگشت که خودش دلش خواست، دربی رفت را هم به بهانه کارت قرمزی که گرفت و به نظر می رسید خیلی هم غیر عمدی نبوده به امارات رفت تا تیم ملی کشورش را همراهی کند و البته استقلال با امیر قلعه نوعی دربی را باخت.

در دربی برگشت هم اصلا در ایران نمانده بود چون حقوقش را کامل نگرفته بود، او حتی می خواست دوستانش را در اتوبوس استقلال جا بدهد که وقتی با واکنش پورحیدری مواجه شد با او هم درگیر شد. پس از آن در مصاحبه ای کل فوتبال ایران را مسخره دانست و...

پس از آن اما باز هم کرار بی تیم نماند و با وجود همه این تجربه های اشتباه و ضربه زدن های بسیار زیاد و بعضا درگیری هایی شبیه به درگیری فیزیکی با سرپرست و بازیکن و داور تیم خودی و تیم مقابل، دوباره کرار سر از تراکتورسازی درآورد و باز هم امیر قلعه نویی مدعی شد که می تواند او را مدیریت کند و البته نتوانست.

تکرار مکرر قلعه نویی
قلعه نویی در تاریخ ۱۸ فروردین ۹۶ گفت که با کرار برخورد می کند، یعنی همین هفته، او یازدهم بهمن ۹۵ هم اعلام کرد که با کرار برخورد می کند، او در تاریخ یازده دی ماه ۹۵ هم همین حرف را زده بود و البته در ۱۴ دی ماه هم این موضوع را تکرار کرد. او ۲۰ آبان سال ۹۳ هم علیه کرار موضوع گرفت که نباید کاری می کرده که اخراج شود و تیم ضربه بخورد، این حرف ها به نوعی در یازدهم اسفندماه ۹۳ هم مجددا تکرار شد.

امیر قلعه نویی این کار را با فرزاد حاتمی هم بارها انجام داده، او هم نیم فصل یک بار با امیر قلعه نویی از استقلال تا تراکتور قهر می کند و اخراج می شود و باز هم هست. پرویز مظلومی هم چنین کرد، خیلی های دیگر هم کراری را می خواهند که نیم فصل بیشتر بازی نمی کند و در آن نیم فصل هم کلی تمرکز تیم را به هم می زند.

کی روش چنین بازیکنانی را کنار می گذارد
این تنها گوشه ای از رفتار غیر حرفه ای مربیان لیگ برتر و در راس آنها امیر قلعه نویی در قبال کرار بود. او بارها مدعی شد که می تواند کرار را جمع و جور کند، بسیاری از مدیران هم همین حرف را زدند اما واقعیت این نبود آنها این جمله کی روش را فراموش کرده بودند که در ماجرای رحمتی گفت: «بازیکنی که یک بار اشتباه کرد هیچ تضمینی وجود ندارد که دوباره اشتباه نکند».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.