تبریز- دادستان تبریز طی نشستی با خبرنگاران جزئیات پرونده قتل توسط پزشک تبریزی و ماجرای غذای نذری را تشریح کرد.

جزئیات پرونده پزشک متهم به قتل در تبریز تشریح شد/غذای نذری در کار نبود

به گزارش قدس آنلاین، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تبریز روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کیفرخواست برای پزشک متهم به قتل صادر شده است ادامه داد: موضوع مسمومیت با غذای نذری در این پرونده صد درصد منتفی است و به هیچ عنوان موضوع غذای نذری مطرح نبوده است.

 موسی خلیل‎اللهی از صدور نظریه پزشکی قانونی در رابطه با این پرونده خبر داد و گفت: بر اساس نظریه پزشکی قانونی علت فوت دو نفر از اعضای خانواده این پزشک مسمومیت با سم فسفین بوده و در بررسی غذاها نیز این نوع سم کشف شده است.

خلیل اللهی با بیان اینکه غذاها از یکی از رستوران‌های تبریز خریداری شده است، یادآور شد: تحقیقات کارآگاه‌ها و بازپرس پرونده حکایت از این داشت که موضوع غذای نذری نمی‌ تواند مطرح شود و خوشبختانه در جریان تحقیقات، محل این غذاخوری شناسایی و با بررسی محتوای دوربین‌های حاضر در محل، نحوه خرید غذا مشخص شده است.

دادستان تبریز درباره سوابق کاری و تحصیلی پزشک متهم، گفت: این فرد یک پزشک عمومی است که در سال‌های اخیر فارغ التحصیل شده و شهرت خاصی ندارد و عمده فعالیت او در خانه سلامت یکی از محلات تبریز بوده که توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز به بخش خصوصی واگذار شده است.

گفتنی است  ۲۰ مهر ماه سال گذشته و همزمان با روز تاسوعای حسینی خبری مبنی بر فوت ۲ عضو خانواده یکی از پزشکان تبریزی در رسانه‌ها منتشر و پزشک مزبور مدعی شد که فردی چند غذای نذری در اختیار آنها قرار داده و اعضای خانواده‎اش با مصرف این غذا مسمومیت پیدا کرده، راهی بیمارستان شده‌ اند و در نهایت همسر و مادربزرگ او فوت می‌ شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.