وزیر کشور ترکیه با ارائه آمار رسمی از حضور نیروهای نظامی در روز همه پرسی، از حضور بیش از ۳۸۰ هزار نیروی نظامی این کشور در آن روز خبر داد.

بیش از ۳۸۰ هزار نیروی نظامی، مسئول تامین امنیت همه پرسی ترکیه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  حریت، رسانه های ترکیه از آمادگی ۲۵۰ هزار نیروی پلیس این کشور جهت حفاظت از امنیت همه پرسی اصلاحات قانون اساسی این کشور که قرار است روز یکشنبه برگزار شود خبر دادند.

«سلیمان سویلو»، وزیر کشور ترکیه نیز امروز طی سخنانی اعلام کرد: ۲۵۱۷۸۸ نیروی پلیس و ۱۲۸۴۵۵ افسر ژاندارمری امنیت همه پرسی را تامین خواهند کرد.

وی همچنین با اشاره به مساله وجود تروریست های «پ ک ک» و تهدید ناشی از خطر حمله تروریستی آنها گفت که نیروهای پلیس بیشتری برای صیانت از امنیت عمومی فضای همه پرسی مستقر خواهند شد.

سویلو افزود: ۵۱۱۴۸ کارد امنیتی و ۱۸۶۷۸ گارد امنیتی داوطلب در ۲۶ شهر برای (حفاظت از) همه پرسی آماده خواهند بود.

 این درحالیست که «بنعلی ایلدریم»، نخست وزیر ترکیه نیز امروز طی سخنرانی در ازمیر بر اهمیت تامین امنیت همه پرسی در محل رای گیری تاکید کرده و گفت: در آن روز، شما وظیفه سخت تری بر عهده خواهید داشت. کاری که شما آن روز انجام میدهید بسیار مهم است: تضمین امنیت محل های رای گیری در هر گوشه از کشور و تضمین اینکه ملت بتواند رای خود را آزادانه به صندوق های رای بیندازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.