۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲
کد خبر: 518741

رییس فراکسیون زنان مجلس گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی کم نظیر و تاثیر گذار بود.

سلحشوری: آیت‌الله هاشمی تاثیرگذار بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  ایسنا، پروانه سلحشوری رئیس فراکسیون زنان مجلس طی سخنانی در دیدار با عفت مرعشی همسر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی خطاب به او اظهار کرد: به جرات می‌توانم بگویم در بین کسانی که در نظام همواره به عنوان یک چهره در کنار آقای هاشمی بودند، شما بودید که به عنوان همراه صادقی در سختی‌ها در کنار ایشان حضور داشتید.


وی افزود: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در تاریخ معاصر ایران شخصیت کم‌نظیری است. مردم ایران نیز در زمان مراسم ارتحال ایشان قدرشناسی کرده و علاوه بر مردم تهران از سایر شهرها نیز در این مراسم حضور داشته و مراسم با شکوهی را رقم زدند.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: اکثریت فراکسیون زنان مجلس این افتخار را دارند که خود را از رهروان آقای هاشمی بدانند.

رئیس فراکسیون زنان مجلس خطاب به همسر مرحوم آیت‌الله هاشمی گفت: شما مادر شجاعی بوده‌اید که فرزندان شجاعی را تربیت کردید و در کنار یک اسطوره کم نظیر حضور داشتید و این انقلاب با نام و یاد آقای هاشمی زنده است.

سلحشوری ادامه داد: آقای هاشمی دلسوز انقلاب بود. از خودش گذشت و احساس وظیفه ای نسبت به انقلاب داشت. هر حرکتی که ایشان انجام دادند درست بوده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: آقای هاشمی همیشه فرد تاثیرگذاری بوده‌اند و طی سال‌هایی هم که گذشت، برای مردم ویژگی خاص ایشان بیشتر نمایان می‌شد.

سلحشوری در پایان با بیان اینکه در بحران‌ها شاهد بودیم که آیت‌الله هاشمی چقدر خوب عمل کردند، گفت: تعداد زیادی از فراکسیون زنان در نظر داشتند که همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) خدمت بیت مرحوم آیت‌الله هاشمی برسند اما به دلیل حضور برخی از نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه تصمیم گرفته شد تا همزمان با میلاد حضرت علی (ع) این دیدار انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.