ساری- درمانگاه طوبی شهرستان نکا در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع و با زیربنای ۷۵۰ متر مربع با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال صبح سه شنبه با حضور وزیر بهداشت افتتاح و به بهره برداری رسید.

درمانگاه طوبی در شهرستان نکا افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی در مراسم افتتاحیه این درمانگاه با بیان اینکه برغم خدمات انجام شده در حوزه سلامت اما همچنان این حوزه نیازمند نگاه ویژه است ادامه داد: امیدواریم که کلینیک طوبی نکا هم خدمات بهتری توسط پرستاران و پزشکان انجام دهد و بدین طریق گره ای باز شود .

سیدحسن قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه کار جهادی در حوزه بهداشت و درمان در طول سه سال گذشته در مازندران انجام شد، یادآور شد: کار اصلی و مهم بیشتر در روستاها انجام شد که محرومیت ها فراوان است و بیشتر بیمارستان ها مربوط به ۳۰سال پیش و ماقبل است که دولت در این حوزه کارهای خوبی انجام داد.

گفتنی است با حضور وزیر بهداشت هفت کلینیک ویژه با هزینه ای بالغ بر ۲۱۰۰میلیارد ریال نیز در شهرهای رامسر، سوادکوه، فریدونکنار، محموداباد، نکا، نور و نوشهر به بهره برداری رسید . 

همچنین احداث و تجهیز بلوک زایمانی زیرآب و تنکابن ، ICUبیمارستان تنکابن و اورژانس محمود اباد و رامسر از دیگر پروژه های دانشگاه علوم پزشکی مازندران است که امروز سه شنبه با حضور وزیر بهداشت بهره برداری می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.