زاهدان- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از افزایش ۱۳ درصدی گردشگری دریایی بندر چابهار در نوروز سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

گردشگری دریایی بندر چابهار ۱۳ درصد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، بهروز آقایی از افزایش ۱۳ درصدی گردشگری دریایی بندر چابهار در نوروز سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان افزود: در تعطیلات نوروزی سال جاری بیش از ۶۷ هزار نفر مسافر در قالب میهمانان نوروزی از جاذبه‌های دریایی و بنادر استان سیستان و بلوچستان بازدید کردند که این میزان رشد ۱۲ درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.
وی با اشاره به استقبال فراوان هموطنان جهت بازدید از جاذبه‌های دریایی و بندری چابهار گفت: بنادر و دریانوردی استان با آمادگی و اتخاذ تمهیدات لازم و فراهم آوردن امکانات مناسب در بخش‌های دریایی و بندری، درهای بنادر را در تعطیلات نوروزی بر روی علاقه‌مندان گشوده و هموطنان در جریان بازدید از بنادر استان با بخشی از فعالیت های جاری در صنعت حمل و نقل دریایی کشور آشنا شدند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان با برنامه‌ریزی مطلوب برای میهمانان نوروزی و گردشگران دریایی اقداماتی از قبیل هم‌اندیشی با ارگان‌های مربوطه و نظارت ایمنی برای سفرهای گردشگری دریایی، کمیته ای با تعاونی ها و شرکتهای گردشگری فعال، شهرداری، هلال احمر، شیلات تشکیل دهد و از طرفی به منظور آموزش نکات ایمنی و محیط زیستی دریایی اقدام به توزیع بروشور حاوی نکات ایمنی، توزیع ۳۰۰ جلیقه نجات و ۵۰ حلقه نجات در اختیار همیاران ناجی، نظارت مستمر بر فعالیت شرکت‌ها و گردشگران دریایی انجام داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.