عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: جبهه مردمی در روز معینی در اردیبهشت ماه، بر اساس نظرسنجی‌ها و جمیع شرایط نامزد نهایی را معرفی می‌کند.

جبهه مردمی طبق نظرسنجی‌ها وجمیع شرایط نامزد نهایی را معرفی می‌کند

  به گزارش «قدس آنلاین»،  مهدی محمدی با اشاره به فعالیتهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای معرفی نامزد نهایی خود برای انتخابات ریاست جمهوری آینده اظهار داشت: یک کاندیدا داریم که یک سال بیشتر در آستان قدس نبوده و در همین مدت مردمی که زیر دست و پای اشراف در حال له شدن بودند، در اثر مجاهدت او حس کرده اند کسی از جنس خودشان را یافته اند؛ آن یکی دیگر هم، سال ها در شهرداری تهران چنان نمادی از خدمت و عمل به وعده ها خلق کرده که حریفان ترجیح می دهند اصلا درباره آن حرف نزنند.

وی ادامه داد: از آن سو، کسی هست که به بیکارها می گوید من قهرمان اشتغال زایی در ٢٥ سال گذشته ام، به تجار می گوید همه تحریم ها را برداشته ام و همین یک تحریم بی اهمیت بانکی مانده و خطاب به حافظان امنیت هم می گوید حاصل خون شهدایتان در منطقه را بدهید ببرم با جناب ترامپ معامله کنم!

این فعال سیاسی و رسانه ای گفت: مردم کور نیستند؛ شلوغ کاری هم مشکلی را حل نمی کند. «ناقوس مرگ» آن است که دولت برای جوان بیکار و بی آینده می نوازد والا از خادمان و مجاهدان، جز «رایحه خدمت» ساطع نشده است.

محمدی در ادامه تصریح کرد: هدف از مطالب بالا واضح است، اما فضای مسموم فعلی ظاهرا در این کار مهارت دارد که هر سخنی را از موضع حقیقی اش منحرف کند. در مطلب گفته شده، از دو کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در مقابل حملاتی که به آنها می شود دفاع کرده ام. این روند ادامه خواهد داشت و چنانکه در این ۳ ماه نشان داده ام، کسی نخواهد توانست انرژی بنده حقیر را صرف منازعه با جریان خودی کند.

وی خاطرنشان کرد: اما حال که مناسبت پیش آمده خوب است توضیحی درباره آنچه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در روزها و هفته های آینده انجام خواهد داد بدهم. جبهه چنانکه وعده داده بود در آستانه ثبت نام به ۵ کاندیدا رسیده و تا اینجا وظیفه خود را که حرکت به سمت وحدت نیروهای انقلاب بود – به رغم همه سختی ها - با موفقیت انجام داده است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: اکنون جبهه ۵ کاندیدای اصلی دارد که هیچ کدام از آنها کاندیدای نهایی نیست. همه آنها هم – باز به رغم حرف و حدیث های غلط فراوان - شفاهی و مکتوب و نه یک بار که چندین بار، متعهد شده اند که به سازوکار وحدت پایبند باشند. جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، اکنون وظیفه اصلی خود را حمایت کامل از هر ۵ کاندیدا می داند تا بتوانند رای جمع کنند و شانس خود را بالاتر ببرند. در حالی که نه بازی حریف شفاف است، نه فضای جامعه انتخاباتی شده و نه کاندیداها کمپین خود را آغاز کرده اند، هیچ منطقی به ما اجازه نمی دهد که در زمان فعلی به کاندیدای اصلی برسیم.

محمدی تاکید کرد: آنچه رخ خواهد داد این است که جبهه به کاندیداهای خویش کمک خواهد کرد و همه امکانات خود را در اختیار آنها می گذارد تا وارد مبارزه انتخابات شوند؛ به شرط آنکه اولا یکدیگر را تخریب نکنند و ثانیا به خروجی نهایی مکانیسم – که یک تیم خواهد بود نه فرد - پایبندی باشند.

وی افزود: جبهه در روز معینی در اردیبهشت ماه، بر اساس ترکیب داده های نظرسنجی ها و ملاحظه جمیع شرایط، تصمیم خواهد گرفت که خروجی نهایی کیست؛ تا پیش از آن، هر حرف و حدیثی که علامت قضاوت زودهنگام باشد، فقط یک سوءتفاهم است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.