دبیر علمی دومین کنگره بین المللی پیامبر اعظم (ص) گفت: دبیرخانه دائمی کنگره در کرمان تشکیل شود، زیرا در این صورت هم به لحاظ علمی، بیشتر کار می‌شود و هم از ظرفیت‌های بیشتری می‌توان استفاده کرد.

دبیرخانه دائمی کنگره پیامبر اعظم (ص) در کرمان تشکیل شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام احمد رحمانی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران به ارائه گزارشی اجمالی از روند کار دومین کنگره بین‌المللی پیامبر اعظم (ص) تاکنون اظهار داشت: با مؤسسات، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه به ویژه حوزه علمیه قم و ... رایزنی‌های مختلف انجام شده است.

وی به ارسال پوستر به دفتر مراجع عظام تقلید هم اشاره و بیان کرد: با اساتید دانشگاه‌ها به ویژه اساتید تاریخ، معارف و علوم سیاسی و به طور خاص با اساتید کرمانی هم در راستای تبلیغ و هم ارسال مقاله رایزنی کردیم.

رحمانی با اشاره به استقبال نسبتا خوب از دومین کنگره بین المللی پیامبر اعظم (ص) در کرمان با توجه به زمان محدود ارسال مقالات بیان داشت: شخصیت‌های زیادی از جمله استاد تمام، مدیران گروه دانشگاه‌ها، کشورهای مختلف و ... مقاله ارسال کردند.

 وی از ارسال مقاله از کشورهای لبنان، فرانسه، پاکستان، افغانستان و عراق خبر داد و خاطرنشان کرد: هیأت ارزیابی از جامعه المصطفی العالمیه تشکیل شده و مقالات را در سه نوبت ارزیابی می‌کند. 

کارشناس ارشد تاریخ تشیع، رونمائی از کتاب مقالات کنگره و ارسال پیام آیت‌الله سبحانی به دومین کنگره پیامبر اعظم (ص) را از دیگر برنامه‌های کنگره نام برد و خاطرنشان کرد: در حال رایزنی با یکی از شخصیت‌های مذهبی کشور به عنوان مهمان ویژه کنگره هستیم.

دبیر علمی دومین کنگره بین‌المللی پیامبر اعظم (ص) عنوان کرد: این موضوع مهم است که دبیرخانه دائمی کنگره در کرمان تشکیل شود، زیرا در این صورت هم به لحاظ علمی، بیشتر کار می‌شود و هم از ظرفیت‌های بیشتری می‌توان استفاده کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.