بهترین بازیکن فوتسال آسیا در سال 2016 هنوز این جایزه خود را دریافت نکرده است.

بهترین بازیکن فوتسال آسیا جایزه خود را نگرفته است!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، علی‌اصغر حسن‌زاده که بعد از خداحافظی محمد کشاورز کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال به کاپیتانی این تیم رسید، برای دومین سال به عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا در سال 2016 انتخاب شد اما موفق نشد برای دریافت جایزه خود به مراسم برود.

حسن‌زاده در این زمینه گفت: من این افتخار را نداشتم که در مراسم بهترین بازیکن فوتسال آسیا که در سال 2016 برگزار شد حضور پیدا کنم و به همین علت تاکنون نتوانستم جوایز کنفدراسیون فوتبال آسیا را بگیرم. 

وی همچنین در مورد تحویل این جایزه گفت: فدراسیون فوتبال ایران طی تماسی با بنده اعلام کرد که روز یکشنبه 27 فروردین قرار است جلسه‌ای با حضور علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران و اعضای کمیته فوتسال و همچنین سرمربی تیم ملی فوتسال ناظم‌الشریعه در محل فدراسیون برگزار شود تا از من تقدیر کنند. این جوایز را علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC  به نمایندگی از کنفدراسیون آسیا اهدا خواهد کرد. 

حسن‌زاده در مورد شرایط تیم ملی فوتسال گفت: شرایط تیم ملی خوب است و ما اکنون در اردو حضور نداریم، بعد از سفر ما به کرواسی و جوانگرایی که در تیم ملی و بازی‌های دوستانه‌ای که انجام شده است، می‌تواند کمک بسیاری به جوانان و تیم ملی فوتسال کند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.