سمنان- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان معتقد است که نه تنها تخریب در فضای سیاسی که تاییدهای بی‌جا و ناصواب هم یک آسیب است و باید اصلاح شود.

تخریب‌ها و تاییدهای بیجا در انتخابات آسیب‌زا است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به نزدیک بودن انتخابات رئیس‌جمهوری و شوراها بر ضرورت رعایت اخلاق اسلامی و انتخاباتی در کشور تاکید کرد.

وی تهمت و دروغ در فضای سیاسی را نمودی روشن از بداخلاقی برشمرد و افزود: تایید بی‌دلیل افراد هم یک آفت و آسیب جدی در فضای سیاسی است که باید اصلاح شود چرا که اگر تایید از حد بگذرد آسیب ایجاد می‌کند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به انواع جهاد از منظر دین مبین اسلام اضافه کرد: جهاد نه به معنای جنگ که به معنای مبارزه است و مبارزه گاه با زبان و گاه با عمل است.

وی با بیان اینکه زبان نیز یک وسیله برای مبارزه است افزود: گاهی یک زبان از ۱۰ هزار شمشیر هم تاثیرگذارتر است و همان زبان کاری می‌کند که از اسلحه و شمشیر برنمی‌آید.

امام جمعه سمنان  بر لزوم رفع عملی مشکلات تاکید کرد و گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند نمی‌توانیم و نمی‌شودها القاء دشمن است ما می‌توانیم بر این مشکلات فائق بیاییم.

وی از نه گفتن به دشمن به عنوان جهاد کبیر نام برد و ادامه داد: دشمن همواره در پی ضربه زدن به انقلاب است باید هوشیار بود و مانع از نفوذ آن شد.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه صرف برنامه ریزی و سخنرانی مشکلات را رفع نمی کند ادامه داد: برای رفع آسیب‌ها نیاز به عمل و کار اجرایی است.

وی همچنین بر ضرورت بیان اقدامات انجام شده در نظام و دولت تاکید کرد و گفت: باید اقدامات موثری که انجام شده برای آحاد مردم گفته شود تا آنها دلگرم‌تر شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.