سمنان- مدیرکل حج و زیارت استان سمنان از اعزام ۱۹۰۰ نفر از استان به حج تمتع امسال خبر داد و گفت: متقاضیانی که امسال برای سفر حج تمتع فراخوان شدند باید برای ثبت‌نام اولیه از چهارشنبه ۲۳ فروردین‌ماه اقدام کنند.

امسال ۱۹۰۰ سمنانی به حج تمتع مشرف می شوند

به گزارش قدس آنلاین، سیدعلی میرقاسم‌پور بااعلام این خبر اظهار کرد: دارندگان فیش‌های حج تمتع قبل از ۳۱ تیرماه ۸۵ که قصد تشرف به حج تمتع را در سال ۹۶ دارند باید با در دست داشتن فیش حج تمتع(قبض ودیعه‌گذاری)، اصل شناسنامه و کارت ملی خود به یکی از شعب بانک ملی در سراسر کشور مراجعه و نسبت به واریز مبلغ علی‌الحساب سفر خود اقدام کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان اظهار کرد: این مبلغ حداکثر تا ۱۰ میلیون تومان بوده و با توجه به تفاوت میزان پرداخت آن از سوی زوار، زائران بیت‌الله الحرام با مراجعه به بانک ملی می‌توانند از میزان دقیق آن اطلاع پیدا کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان حج در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ معمولا بین ۲۳۰ تا ۲۷۰ تومان پرداخت کردند گفت: این زوار باید فیش حج تمتع خود را به فیش یک میلیون تومانی تبدیل کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان تبدیل این فیش‌ها را الزامی برشمرد و افزود: علاوه بر این زواری که قصد دارند امسال به مکه مکرمه و مدینه منوره مشرف شوند باید گذرنامه آنها تا پنجم اسفندماه ۹۶ اعتبار داشته باشد تا به مشکلی برنخورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.