نائب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اظهار تاسف از حضور احمدی نژاد در انتخابات تاکید کرد: اگر حقوقدان شورای نگهبان بودم به عدم صلاحیت احمدی نژاد رای می دادم.

کوهکن:اگر در شورای نگهبان بودم به عدم صلاحیت احمدی نژاد رای می دادم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خانه ملت، محسن کوهکن ریزی در واکنش به ثبت نام احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: جای تاسف دارد افراد به آنچه که می گویند عمل نکنند، انتظار می رفت احمدی نژاد اینگونه رفتار نکند.

نماینده مردم لنجان در مجلس دهم شورای اسلامی عنوان کرد: از رفتار امروز احمدی نژاد و حضور در انتخابات اظهار تاسف می کنم و برای آخر و عاقبت بخیری او دعا می کنم .

وی در خصوص تایید صلاحیت احمدی نژاد از سوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان در این زمینه صاحب اختیار است و هرچه که آنها تصمیم بگیرند همان خواهد بود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اما اگر جای یکی از حقوقدانان شورای نگهبان بودم حتما به عدم صلاحیت احمدی نژاد رای می دادم.

محمود احمدی نژاد به همراه حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی در ستاد انتخابات حاضر شدو به اتفاق بقایی درانتخابات ریاست جمهوری سال 96 ثبت نام کرد، این در حالی است که مقام معظم رهبری توصیه کرده بودند احمدی نژاد در انتخابات حضور پیدا نکند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.