هواداران آیت‌الله عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین با وجود محاصره منطقه «الدراز» و تهدیدات دولت همچنان به تحصن خود ادامه می‌دهند.

۲۹۶ روز از تحصن هواداران آیت‌الله عیسی قاسم گذشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، تحصن هواداران آیت‌الله عیسی قاسم در مقابل منزل وی در میدان الفداء وارد دویست‌و نود و ششمین روز شد و تحصن‌کنندگان که تصاویر آیت‌الله عیسی قاسم و شهید «مصطفی حمدان» را در دست دارند همچنان به تحصن خود ادامه می‌دهند.

پایگاه «البحرین الیوم» گزارش داد که ساکنان شهرک البلاد القدیم نیز با برگزاری تظاهراتی مخالفت خود را با برگزاری مسابقات اتومبیل‌رانی فرمول 1 در بحرین برگزار کردند و با سر دادن شعارهایی توقف برگزاری این مسابقات که قرار است روز جمعه آینده آغاز شود، خواستار شدند.

همچنین در شهرک «شهرکان» نیز مراسمی جهت دعا برای شفای مجروحان و بازداشت‌شدگان بیمار برگزار شد و علاوه بر آن ساکنان شهرک المعامیر در مخالفت با احکام اعدام جدیدی که دادگاه بحرین علیه معارضان صادر کرده، تظاهرات کردند.

در شهرک الخارجیه نیز مراسمی به منظور همبستگی با پدر شهید علی الشیخ که اخیرا بازداشت و به اتهام اهانت به پادشاه و تحریک علیه نظام به سه سال حبس محکوم گردید، برگزار شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.