کاشان- رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه اگر بخواهیم عربستان شکست بخورد باید آمریکا نابود شود، گفت: نابودی آمریکا در گرو نابودی اسرائیل است و به همین دلیل امام راحل فرمودند اسرائیل باید نابود شود و امروز در سوریه با تسخیر حلب به نابودی اسرائیل نزدیک شدیم.

نابودی آمریکا و عربستان در گرو نابودی اسرائیل است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام مهدی طائب صبح پنجشنبه در جمع معتکفان کاشانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسسیدن شهادت حضرت زینب(س) اظهار کرد: امام به آمریکا گفت که هیچ غلطی نمی‌تواند انجام بدهد اما رهبر انقلاب اسلامی فرمودند که اگر اسرائیل غلطی انجام دهد تلاویو را با خاک یکسان می‌کند و دلیل این گفته رهبری آن است که اگر اسرائیل بخواهد به ایران موشک بزند از لحظه پرتاب تا موقع اصابت ۷ دقیقه زمان می‌برد اما موشک‌های مستقر در کرانه باختری و لبنان این زمان را به کمتر از یک دقیقه کاهش می‌دهد.

رئیس قرارگاه عمار ضمن اشاره به دشمنی دشمن با ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: دشمنان ایران، ولایت فقیه را متناقض با حقوق بشر می‌دانند اما آمریکا که کدخدا خوانده شده داشتن امتیاز وتو را حق خود می‌داند.

وی تصریح کرد: زمانی که حادثه منا رخ داد و سران عربستان از تحویل اجساد زائران ایرانی امتناع کردند رهبر انقلاب طی پیامی به آنان هشدار داد و آن هشدار باعث شد که اجساد به ایران تحویل داده شود اما بعد از آن شروع به کُری خواندن کردند و یک ژنرال آمریکایی سران عربستان را از این کار منع کرد زیرا می‌دانست اگر عربستان با ایران درگیر شود طی چند دقیقه عربستان به عهد ما قبل صنعت برمی‌گردد.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه اگر بخواهیم عربستان شکست بخورد باید آمریکا نابود شود، تاکید کرد: نابودی آمریکا در گرو نابودی اسرائیل است و به همین دلیل امام راحل فرمودند اسرائیل باید نابود شود و امروز در سوریه با تسخیر حلب به نابودی اسرائیل نزدیک شدیم.

طائب ابراز داشت: اگر در سوریه عقب‌نشینی کنیم ایران شکست می‌خورد و خداوند نیز برای پیروزی اسلام و نابودی اسرائیل یک میلیون نیروی یمنی اعطا کرد و متاسفانه این مذاکرات باعث شد تا نتوانیم به خوبی نیروهای یمنی را پشتیبانی کنیم زیرا چشم و امید آنها ایران است.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه لازم است امروز به مردم ایران روحیه و اطلاع‌رسانی کرد، ابراز داشت: رئیس جمهور در زمان شروع مذاکرات اعلام کرد مذاکرات برد ـ برد است اما تاکنون اعلام نشده که قرار است آمریکاییان چه مواردی را از ایران بگیرند.

طائب بیان کرد: آمریکا به دنبال خلع سلاح ایران بود و این مهم را گذر زمان مشخص کرد و دلیل شروع مذاکرات آن بود که مدعی بود اقتصاد ایران دچار بحران شده و کما اینکه این ادعا درست بود زیرا ایران از هر لحاظ تحریم بود و نمی‌توانست درآمدهای حاصل از فروش خود را به داخل کشور منتقل کند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور ادعا کرد پول های بلوکه شده را به ایران باز می‌گرداند، تاکید کرد: طبق اظهارات مسئولان ۱۳ هزار سانتریفیوژ جمع‌آوری شد که این خود هزینه بسیار زیادی را متحمل ایران کرد اما هنوز آن پول‌ها به ایران برنگشته و آمریکاییان برای بازگشت پول‌ها ادعا کردند که ایران باید سوریه را ترک کرده، موشک‌های ارسالی به حماس را پس بگیرد و موشک‌های دوربرد خود را جمع‌آوری کند.

وی ضمن اشاره به ویژگی رئیس جمهور آینده ایران تاکید کرد: امید است در انتخابات پیش رو به رئیس جمهوری رای دهیم که جسور و شجاع باشد، اهل گرفتن حقوق‌های نجومی نباشد و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد و زمانی که گفت به آمریکاییان اعتماد ندارم دست از مذاکره بردارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.