سرمربی رئال مادرید با وجود پیروزی برابر بایرن مونیخ در آلیانس آره نا احساس ناامید می کند. او بر این باور است که تیمش می توانست پیروزی پر گل تری را به دست آورد.

زیدان: در نیمه نخست خیلی اذیت شدیم/ دفاع بایرن مونیخ مثل یک دیوار بود!

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از مارکا، رئال‌ مادرید در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زد و توانست بایرن مونیخ را در آلیانس آره‌نا با نتیجه‌ دو بر یک از پیش‌رو بر دارد تا شانس بسیار بالایی برای صعود به نیمه نهایی داشته باشد.

زین الدین زیدان در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: پیروز شدن در آلیانس آره‌نا آسان نیست. برابر بایرن مونیخ به ویژه در نیمه نخست بسیار اذیت شدیم. با این حال با صبر و حوصله توانستیم به بازی برگردیم و در نهایت هم پیروز شدیم. در نیمه دوم بسیار بهتر از حریف بودیم و البته ۱۰ نفره شدن بایرن سهم زیادی در پیروزی ما داشت.

او درباره ضربه پنالتی که برای بایرن گرفته شد هم اظهار کرد: آن صحنه پنالتی نبود اما داور چنین تصمیمی را گرفت. اگر نتیجه‌ دو بر صفر می‌شد، شرایط برای ما بسیار سخت می‌شد. با صبر و ایمان به توانایی خود می‌توان دست به هر کاری زد. نتیجه‌ خوبی را به دست آوردیم اما هنوز احتمال هر نتیجه‌ای وجود دارد و تکلیف تیم صعود کننده مشخص نیست. با یک گل از حریف عقب افتادیم اما خوشبختانه به بازی برگشتیم و توانستیم پیروزی ارزشمند را به دست آوریم. احساس ناامیدی می‌کنم چراکه فرصت‌های زیادی را روی دروازه‌ حریف خلق کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم و خیالمان را برای دیدار برگشت راحت کنیم. بایرن مونیخ ۱۰ نفره شد اما با یک دیوار مقابل دروازه‌ این تیم مواجه شدیم که اجازه نداد توپ‌های ما تبدیل به گل شد.

زیدان در پایان سخنانش اظهار کرد: فلورنتینو پرس (رییس باشگاه رئال مادرید) بعد از این پیروزی به بازیکنان و کادر فنی تبریک گفت‌. در این دیدار شخصیت بالای رئال‌ مادرید را نشان دادیم. بازی خوبی بود و به خاطر این پیروزی بسیار خوشحال هستم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.