رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: برخورد جدی با تخلفات انتخاباتی در دستور کار قرار دارد.

با تخلفات انتخاباتی برخورد جدی می شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد رزم در نشست تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان ایلام اظهار داشت: به منظور برخورد جدی و به موقع با تخلفات انتخاباتی، ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان ایلام تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه پیگیری و رسیدگی به جرائم احتمالی انتخابات از مهم ترین وظایف ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی است، یادآور شد: قطعاً برخورد جدی با تخلفات انتخاباتی در دستور کار ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان ایلام قرار دارد و رفتار کاندیداها و طرفداران آنان در استان ایلام رصد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان بیان داشت: نوشتن مطالب خلاف واقع از ناحیه کاندیداها و وعده‌ وعیدهای دروغین و استفاده از عناوین جعلی در پوسترهای تبلیغاتی و تبلیغ علیه کاندیداها و نامزدهای دیگر و سخنرانی انتخاباتی قبل از شروع تبلیغات، از جمله تخلفات انتخاباتی محسوب می شوند.

محمد رزم یادآور شد: خرید و فروش آراء در انتخابات، توزیع سبد کالا و مواد غذایی بین مردم در زمان تبلیغات انتخاباتی و دامن زدن به کینه‌ها و دشمنی ها و مسائل قومی و قبیله‌ای و ... از دیگر تخلفات انتخاباتی هستند و قطعاً با خاطیان برخورد جدی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.