در روزهای پایانی هفته فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی مختلفی روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های تلویزیون در تعطیلات/ نمایش «گلوگاه شیطان»، «هتل بزرگ بودا پست» و «دهلیز»

  به گزارش «قدس آنلاین»،  فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «عبور»، «غول پول»، «خرگوش فضایی»، «یوسف پیامبر»، «توربو»، «پسر کوچک کوهستان»، «شاهد قتل»، «هدیه»، «دهلیز»، «ربوده شده ۳»، «بهترین همسایه دنیا»، «گروه نجات»، «من ربات هستم»، «صفحه حوادث»، «هتل بزرگ بودا پست»، «افسانه ساریلا»، «آکیلا و مسابقه کلمات»، «فریاد قهرمانان»، «خود اشتغالی»، «خسته نباشید»، «ملاقات غیر ممکن»، «ترانه دریا»، «من شگفت‌انگیز ۲»، «شبکه»، «گلوگاه شیطان»، «نشان فرشته»، «گول ظاهر را مخور»، «روزهای طلایی»، «گروه ای»، «از جان گذشته»، «شامیتاب»، «برج مراقبت دیوانه» و «حقیقت» پنج‌شنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ فرودین‌ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

*************************************

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «عبور» به کارگردانی «جان وو»، پنج‌شنبه ۲۴ فرودین‌ماه ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی «شان کونگ» و «تاکشی کانشیرو» خواهید دید: در میان جنگ «چین» و «ژاپن» بر سر تصاحب «تایوان» خانواده‌های زیادی درگیر جنگ می‌شوند. «یان زکون» یک پزشک چینی اهل «تایوان» است که به‌جای برادر مریضش به اجبار به جنگ می‌رود! او در جنگ توسط ارتش «ژاپن» اسیر می‌شود. ارتش «چین» در این جنگ پیروز شده و «تایوان» را به تصرف خود درمی‌آورد. همسر «یان زکون» به‌نام «ماساکو» که اصلیتی ژاپنی دارد از «تایوان» اخراج شده و وقتی که «یان زکون» از جنگ باز می‌گردد خانه‌اش را خالی و پر از یادگارهای همسرش می‌یابد... د.

*************************************

فیلم سینمایی «غول پول» به کارگردانی «جودی فاستر»، جمعه ۲۵ فروردین‌ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی «جورج کلونی»، «جولیا رابرتز» و «جک اوکانل» خواهیم دید: «لی گیتز» یک مجری تلویزیونی مشهور است و هر هفته برنامه‌ای زنده به‌نام «غول پول» روی آنتن می‌برد. او در این برنامه سهام‌های در حال صعود را به جوانان معرفی می‌کند تا از طریق اینترنت بر روی آن سرمایه‌گذاری کنند. یک شب در حین اجرای برنامه زنده جوانی به‌نام «کارل بودول» به بهانه آوردن غذا وارد استودیو می‌شود و روی او اسلحه می‌کشد! کارگردان برنامه که زنی به نام «پتی فن» است ابتدا برنامه را قطع می‌کند ولی «کارل» او را مجبور می‌کند تا برنامه را دوباره روی آنتن بازگرداند. او به «لی» می‌گوید که بر اساس پیشنهاد برنامه «غول پول» برروی سهام یک شرکت بزرگ چند ملیتی به‌نام «آی بی اس» سرمایه‌گذاری کرده است اما سهام این شرکت بلافاصله سقوط کرده و او تمام زندگی‌اش را باخته است...!

*************************************

شبکه دو سیما

انیمیشن سینمایی «خرگوش فضایی»، پنج‌شنبه ۲۴ فروردین‌ماه ساعت ‌۸ صبح از شبکه دو سیما پخش می شود.

*************************************

فیلم سینمایی «یوسف پیامبر»، پنج‌شنبه ۲۴ فروردین‌ماه ساعت ‌۱۴:۳۰ صبح از شبکه دو سیما پخش می شود.

*************************************

انیمیشن سینمایی «توربو» به کارگردانی داوید سورن، جمعه ۲۵ فروردین‌ماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: یک حلزون باغچه ‌آرزو دارد روزی تبدیل به یکی از شرکت کنندگان مسابقه سرعت شود. او در این میان سختی های زیادی را تحمل می کند و افراد زیادی به او حرف می زنند اما او مصمم است و سر انجام با پشت سر گذاشتن تمام سختی ها به هدفش می رسد.

*************************************

فیلم سینمایی «پسر کوچک کوهستان»، جمعه ۲۵ فروردین‌ماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: اورسین پسربچه ای است که به همراه خانواده خود در تابستان در کوه زندگی می کنند و با درست کردن پنیر و فروش آن مخارجشان را می گذرانند. آنها مانند هرسال با تمام شدن پاییز می خواهند به روستا بازگردند که در حین بازگشت تمام بارشان به ته دره می افتد و پنیرها به رودخانه می رود. از طرفی در رودخانه آرمون که رییس روستا و فروشنده روستا نیز هست، پنیرها را پیدا می کند. او به طور مخفیانه پنیرها را نگه می دارد و به پسرش رومن نیز برای حق السکوت قول یک هدیه بزرگ را داده است. رومن در مدرسه اورسین و بز مورد علاقه اورسین را می بیند. او به پدرش آرمون می گوید که به عنوان هدیه باید بز اورسین را به او بدهد و آرمون نیز برای اینکه رومن به کسی در مورد پنیرها چیزی نگوید قبول می کند و ...                               

*************************************

فیلم سینمایی «شاهد قتل» به کارگردانی جِی گزِلی، جمعه ۲۵ فروردین‌ماه ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی «کِلی رادِرفورد»، «کریستِن پروت» و «دیوید پیرسون» خواهیم دید: «سامانتا» دختر جوانی است که به طور تصادفی شاهد کشته شدن یکی از هم مدرسه ای هایش توسط پسر شروری به نام «گوردون» و دوستانش می شود. سامانتا قضیه مرگ پسر را برای دوستش «توری» تعریف می کند ولی او به خاطر ترسی که از گوردون و دوستانش دارد سامانتا را از رفتن پیش پلیس و گفتن حقیقت منع می کند. توری به سامانتا توضیح می دهد که چون پدر گوردون رئیس پلیس آن بخش است، به طور قطع این موضوع را نمی پذیرد. گوردون که متوجه باخبر بودن سامانتا از جریان شده او را تحت فشار می گذارد تا به پلیس چیزی نگوید و با همکاری دوستانش در کمد وسائل او در مدرسه قرص روان گردان می گذارد تا سامانتا را با این کار به زندان بفرستد که ...

*************************************

شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی «هدیه» به کارگردانی «امیراحمد انصاری»، پنج‌شنبه ۲۴ فروردین‌ماه ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با نقش‌آفرینی «علی انصاریان» و «ماه‌چهره خلیلی» خواهید دید: زندگی «عباس» از طریق رانندگی در کنار همسر و مادری که دچار بیماری فراموشی شده به خوبی سپری می‌شود؛ تا اینکه با بیماری همسرش «ستاره» که به سرطان روده مبتلا می‌شود؛ ورق زندگی برمی‌گردد او برای مداوای همسرش که باردار هم هست نیاز به پول زیادی دارد؛ اما به هر دری می‌زند نا امید برمی‌گردد... د.

*************************************

فیلم سینمایی «دهلیز» به کارگردانی «بهروز شعیبی»، پنج‌شنبه ۲۴ فروردین‌ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

«دهلیز» داستان زنی به نام «شیوا» است. او سرپرست خانوار بوده که با تلاش و کوشش سعی کرده زندگی خوب و آبرومندی برای خود و تنها پسرش فراهم کند. با رسیدن نامه‌ای زندگی آنها دچار تحول می‌شود و در مسیری جدید قرار می‌گیرد ...

در این فیلم سینمایی، «رضا عطاران»، «هانیه توسلی» و «شاهرخ فروتنیان» ایفای نقش کرده‌اند.

*************************************

فیلم سینمایی «ربوده شده ۳» به کارگردانی «اولیور مگاتون»، پنج‌شنبه ۲۴ فروردین‌ماه ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی «لی آم نسون» و «فورست ویتاکر» خواهید دید: «برایان» که رابطه‌اش با همسر سابقش در حال بهبود است؛ متوجه می‌شود که همسر سابقش با شوهرش در حال متارکه هستند! او در یک توطئه قرار می‌گیرد و متهم به قتل همسر سابقش می‌شود!   «برایان» از دست پلیس فرار کرده و سعی دارد بفهمد چه کسی برای او پاپوش ساخته، بعد از ماجراهایی نفس‌گیر به یک گانگستر «روس» می‌رسد. «برایان» او و عواملش را می‌کشد... د.

*************************************

فیلم تلویزیونی «بهترین همسایه دنیا» به کارگردانی «عباس مرادیان»، جمعه ۲۵ فروردین‌ماه ساعت ۱۰:۳۰ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: پلیسی با خانواده‌اش به محله جدید و یکی از واحدهای آپارتمانی اسباب‌کشی می‌نماید و خیلی زود متوجه رفت‌وآمدهای مشکوک یکی از واحدهای همسایه می‌گردد. این امر موجب ناراحتی و اعتراض همسر او می‌شود ولی با پیگیری پی می‌برد باند بزرگ سارقین که پلیس سال‌ها در پی دستگیری آنها بوده؛ تحت پوشش شخص محترم و محجوب آن محله، به‌راحتی زندگی می‌کنند... د.

در این فیلم تلویزیونی «امیر حسین صدیق»، «حسن شکوهی» و «روشنک عجمیان» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

*************************************

فیلم سینمایی «گروه نجات» به کارگردانی «اوسامو کاتایاما»، جمعه ۲۵ فروردین‌ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با هنرنمایی «شون اوگاری» و «اتسورو واتابه» خواهید دید: دختری به نام «کومی شینا» که پدرش در گذشته از افراد گروه نجات کوهستان بوده است و جانش را نیز در همان‌جا از دست داده، تصمیم دارد مانند پدرش امدادگر کوهستان شود. او با وجودی که یک دختر است و از توانایی فیزیکی زیادی برخوردار نیست؛ اما تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا در یک گروه امداد خودش را مفید و موثر نشان دهد و عضو آنجا شود... د.

*************************************

فیلم سینمایی «من ربات هستم» به کارگردانی «الکس پرویاس»، جمعه ۲۵ فروردین‌ماه ساعت ۲۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی «ویل اسمیت» و «بریجت مویناهان» خواهید دید: سال ۲۰۳۵ زمانی است که همه کارها به دست روبات‌ها انجام می‌شود. آنها برنامه‌ریزی شده‌اند تا تمام کارهای انسان‌ها را انجام دهند. کارآگاه «دل اسپونر» فرا خوانده می‌شود تا در مورد دانشمندی که در پس این قضایا قرار دارد، تحقیق کند. او به دکتر «آلفرد لارنینگ» مشکوک می‌شود... د.

*************************************

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «صفحه حوادث» به کارگردانی میگوئل کوهان، پنج‌شنبه ۲۴ فروردین‌ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: در پی قتل یک تاجر بزرگ، خبرنگار سابق ستون حوادث نوریت مشهور به بتیبو، به کار فراخوانده می شود تا داستان این قتل را به صورت رمان در صفحه حوادث بازنویسی کند. در طی تحقیقات مربوطه، گروه متوجه یک سری قتل در نقاط مختلف می شود که به نظر می رسد با این قتل در ارتباط باشند. مدتی قبل همسر این تاجر به قتل رسیده بود که تاجر یکی از متهمان بوده است. حالا این خبرنگار تلاش می کند ارتباط این قتل ها را به یکدیگر کشف کند که ...

مرسدس موران و دنیل فانگو در فیلم سینمایی «صفحه حوادث» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

*************************************

فیلم سینمایی «هتل بزرگ بودا پست» به کارگردانیوس اندرسون، جمعه ۲۵ فروردین‌ماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی «کریس اونز»، «کان هو سون» و «اد هریس» آمده است: در سال ۱۹۳۰ جنگ شروع شده است و هتل بزرگ «بوداپست» با تلاش فراوان مهماندار و شاگردش هنوز مکانی آرام و دیدنی است. اما یکی از مشتریان همیشگی هتل که زن پیری است می‌میرد و یک نقاشی ارزشمند به مهماندار ارث می رسد، با این اتفاق همه چیز تغییر می‌کند. حالا پسر این زن پیر تلاش می کند به هر روشی این تابلوی نقاشی را از چنگ مهماندار درآورد. بالاخره مهماندار با کمک شاگرد وفادارش پس از تعقیب و گریزهای فراوان موفق می شوند تابلوی گرانقیمت را حفظ کنند و ...

*************************************

شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی «افسانه ساریلا» به کارگردانی «نانسی فلورانس ساوارد»، پنج‌شنبه ۲۴ فروردین‌ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم در مورد سه جوان است که سفر خود را برای نجات مردم از گرسنگی آغاز می‌کنند. این داستان مربوط به یک قبیله به نام «اینویت» است که به‌طور روزافزون توسط قحطی تهدید می‌شود. «کرولیک» دستیار «شمن»، قادر به حل مشکل است. در این بین یک موش صحرایی نیز همراه آنهاست. زن عاقل سالمندی نیز در قبیله هست که می‌تواند مواد غذایی فراوانی در جایی از زمین به نام «ساریلا» پیدا کند که ...

*************************************

فیلم سینمایی «آکیلا و مسابقه کلمات» به کارگردانی «داگ اچی سون»، جمعه ۲۵ فروردین‌ماه ساعت ۹ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «آکیلا» دختر بچه یازده‌ساله سیاه‌پوستی است که در «آمریکای جنوبی» زندگی می‌کند. وی زندگی سختی دارد و در واقع هیچ‌کس نیست که به او اهمیت دهد! پدرش مرده و مادرش هم از وی غافل است و اصلا وجود «آکیلا» برایش اهمیتی ندارد! برادرش هم جز خلافکاران خیابانی است. ولی «آکیلا» نمی‌خواهد به این شکل به زندگی ادامه دهد. او می‌خواهد در مسابقات بین‌المللی هجی کردن کلمات شرکت کند و معلمش به او کمک می‌کند... د.

در این فیلم سینمایی «آنجلا باست»، «لورنس فیش بورنز» و «کیکه پالمر» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

*************************************

فیلم سینمایی «فریاد قهرمانان» به کارگردانی «بنی چان»، جمعه ۲۵ فروردین‌ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی «لوئیز کو» خواهیم دید: در دوران جنگ‌های داخلی «چین»، وقتی ارتش تمام نیروی نظامی خود را به خط مقدم فرستاده، یک فرمانده بی‌رحم به‌نام «کائو» به همراه نیروهایش کنار یک روستا اردو می‌زنند. پسر این فرمانده یک معلم و یک کودک و فرد دیگری را بی‌دلیل به‌قتل می‌رساند و توسط کلانتر دستگیر می‌شود تا فردا صبح به دار آویخته شود... د.

*************************************

فیلم سینمایی «خود اشتغالی» به کارگردانی «جسی ترورو»، جمعه ۲۵ فروردین‌ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه پنج پخش می شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «روبن مالدونادو» با سابقه‌ای از جرم و تبهکاری به همراه دوستانش «ایدی» و «لوکاس» به نیروی پلیس آمریکا می‌پیوندد. و زیر نظر سروان «دنیس لورو» قرار می‌گیرد تا کار در خیابان‌ها را به‌صورت عملی آموزش ببیند. به‌زودی معلوم می‌شود که تمام این گروه زیر نظر یک افسر پلیس فاسد به‌نام «جوزف سارکون» اداره می‌شود... د.

«رابرت دنیرو»، «فورست ویتاکر»، «مالکولم گودوین» و «رایان اونان» بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

*************************************

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «خسته نباشید» به کارگردانی افشین هاشمی و محسن قرائی، پنج‌شنبه ۲۴ فروردین‌ماه ساعت ۲۴ از شبکـه شما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: ماریا و رومن زن و شوهر توریستی هستند که پس از سال ها به ایران و سرزمین مادری ماریا باز می گردند و برای مدت کوتاه در کرمان اقامت می کنند. تا رومن که شغلش زمین شناسی است روی زمین ها و سنگ های کویر لوت تحقیق کند و هم زن پس از پنجاه سال دیداری مجدد با زادگاه و خانواده اش داشته باشد. ماریا از پنج سالگی از ایران خارج شده و اکنون پس از سال ها خاطرات کمرنگی از سرزمین مادری اش دارد. او که فرزندش مرده است و در این ماجرا رومن را مقصر می داند و هدف از سفر را فراموش کردن مرگ فرزند قلمداد می کند ولی متوجه می شود اصرار رومن برای سفر به ایران دیدار از منطقه کویری کلوت های کرمان است و ...

غوغا بیات، جلال فاطمی و رویا افشاردر فیلم تلویزیونی «خسته نباشید» هنرنمایی کرده اند.

*************************************

فیلم تلویزیونی «ملاقات غیر ممکن» به کارگردانی حسن لفافیان، جمعه ۲۵ فروردین‌ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکـه شما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان آمده است: مژگان و امیر دانشجوهای  نخبه شیمی، در صدد ازدواج هستند که امیر طی حادثه ای در آزمایشگاه محل کارش کشته می شود. مژگان که در عزای امیر به سر می برد تصمیم می گیرد تا طرح ابتکاری امیر که ناتمام مانده است را تکمیل کند. این طرح درباره ساخت نوعی رنگ صنعتی با اتکا بر فناوری بومی است. مژگان به طریقی سعی می کند تا مشغول کار در کارخانه واگن پارس شود. امیر طرح خود را به سفارش این کارخانه انجام داده است. مریم هرچه که می گذرد به موارد مشکوکی بر می خورد از جمله این که... ه.

سودابه بیضایی، فخرالدین صدیق شریف، شهروز ابراهیمی، اکبر قدمی و مهدی ضیایی در فیلم تلویزیونی «ملاقات غیر ممکن» بازی کرده اند.

*************************************

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «ترانه دریا» به کارگردانی تام موری، پنج‌شنبه ۲۴ فروردین‌ماه ساعت ۱۶ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

داستان این پویانمایی درباره دخترکی افسانه ای است به نام سائوریس که آخرین بازمانده سلکی ها است. سائوریس از خانه مادر بزرگش فرار می کند تا به دریا سفر کند و پریانی را که در دام دنیای مدرن گرفتار شده اند، رها سازد...

*************************************

فیلم سینمایی «من شگفت‌انگیز ۲» به کارگردانی پیر کافین و کریس رنوارد، جمعه ۲۵ فروردین‌ماه ساعت ۲۰ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: آقای «گورو» که سرپرستی چند بچه را به عهده دارد از طرف شخصی مأمور می شود تا یک مسئلۀ سری را پی گیری کند. او در این مأموریت با خانمی به نام «لوسی» آشنا می شود که... ه.

*************************************

شبکه افق

فیلم سینمایی «شبکه» به کارگردانی «سیدنی لومت»، جمعه ۲۵ فروردین‌ماه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی «ویلیام هولدن» و «پیتر فینچ» خواهید دید: هاوارد بیل گوینده قدیمی خبر به دلیل پائین آمدن تعداد بینندگانش باید استعفا بدهد. اما او ناگهان در برنامه خود اعلام می کند که روز آخر کاری اش جلوی دید مخاطبانش خودکشی می کند. همین امر باعث می شود او را زودتر از موعد اخراج کنند. اما او با درخواست از یکی از دوستانش دوباره یک برنامه اجرا می کند و در مورد شبکه های بزرگ تلویزیونی و زندگی و ... صحبت می کند. او حقیقت پوچ زندگی خود و در مورد قدرت سرمایه داران صحبت می کند. لذا رییس شبکه می داند که این حرف ها می تواند برای آنها سود بیشتری بیاورد به همین دلیل یک برنامه دیگر به او می دهند و ...

*************************************

فیلم سینمایی «گلوگاه شیطان» به کارگردانی حمید بهمنی، جمعه ۲۵ فروردین‌ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

این فیلم درباره عملیات شناسایی والفجر ۸ است و مقطع بین سال ۶۲ تا ۶۴ را روایت می کند.

«جمشید هاشم پور»، «امین زندگانی» و «پوریا پورسرخ» در فیلم سینمایی «گلوگاه شیطان» ایفای نقش کرده اند.

*************************************

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «نشان فرشته»، «گول ظاهر را مخور» و «روزهای طلایی» پنج‌شنبه ۲۴ فروردین‌ماه ساعت ۱۳، ۱۹، ۲۱:۳۰ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

*************************************

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «گروه ای»، «از جان گذشته»، «شامیتاب»، «برج مراقبت دیوانه» و «حقیقت» جمعه ۲۵ فروردین‌ماه ساعت ۱۱ و ۱۷:۱۵ و ۱۹ و ۲۱:۳۰ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.